Sa njegovim nedavnim vrtoglavim usponom na platformi, neki predviđaju da će Mr. Beast vrlo brzo napraviti veću razliku u broju pretplatnika na kanalu u odnosu na Feliksa, ali ostaje da vidimo da li može da svrgne indijski kanal sa prvog mjesta na platformi, prenosi Telegraf.
Džimi Donaldson (Jimmy) iz SAD zvanično je oborio rekord po broju pretplatnika za pojedinačnog muškarca na Youtubeu sa svojim kanalom Mr. Beast, koji je prikupio nevjerovatnih 112.193.139 pretplatnika, što je potvrđeno 17. novembra 2022.
On je nadmašio prethodni rekord koji je držao švedski jutjuber Feliks Arvid Ulf Kjelberg – PewDiePie. Njih dvojica su bili u trci pretplatnika na Jutjub kanal, ali Mr Beast je prestigao PewDiePie-a i dostigao ono što niko prije njega nije uspio.
Donaldson ima i četiri druga kanala, od kojih svi imaju više 10 miliona pretplatnika. Njegov MrBeast Gaming kanal je drugi po broju pretplatnika sa 29,5 miliona pretplatnika.
On je Youtube kanal otvorio 2012. godine i od tada je na svojim video snimcima prikupio 18,5 milijardi pregleda.
Njegov najpopularniji video snimak do sada je „Squid game u stvarnom životu“, kada je odveo 456 ljudi na privatno ostrvo radi niza sve težih izazova. Novčana korist? Nagrada od 456.000 dolara za pobjednika i 304 miliona pregleda.
Mr. Beast je poznat po svojoj velikodušnosti kada su u pitanju njegovi pretplatnici, i često poklanja ogroman novac ili daruje jedinstvena iskustva nasumičnim fanovima. To je najvjerovatnije pomoglo njegovom brzom rastu na platformi – samo u posljednjih 30 dana stekao je šest miliona pretplatnika, što je povećanje od nevjerovatnih 200 posto.
Često organizuje humanitarna darivanja i donacije preko svoje dobrotvorne organizacije Mr Beast Philanthropy, čiji namjenski Youtube kanal ima više od 10 miliona pretplatnika.
Sadržaj kanala se kreće od izuzetno elegantnog, kao što je boravak u smještaju od milion dolara po noćenju ili poklanjanje privatnog aviona vrijednog 2,5 miliona dolara, do neobičnih ili svakodnevnih, kao što je čitanje cijelog scenarija animiranih filmova ili, prilično bukvalno, gledajući kako se boja suši.
Prethodno je PewDiePie držao mjesto jutjubera sa najviše pretplatnika, a na tom mjestu bio je skoro 10 godina. Bio je kanal na Jutjubu sa najviše pretplatnika, ali se to promijenilo kada je 2018. godine počeo da mu se približava indijski muzički kanal T-series. To je izazvalo intenzivno takmičenje za prvo mjesto 2019. godine. Pozive na akciju uputili su strastveni fanovi i drugi kreatori koji su očajnički željeli da Feliks zadrži polovnu prvu poziciju na platformi, što je dovelo do toga da je prikupio milione pretplatnika.
Jedan od ključnih pristalica PewDiePie-a u trci bio je, ironično, Mr Beast, koji je istraživao svoje fanove i doveo ogroman broj pretplatnika na PewDiePie kanal. Na kraju, T-series je došao na prvo mjesto i postala prvi Youtube kanal koji je dostigao 100 miliona pretplatnika i sada drži ukupan rekord po broju pretplatnika na Jutjubu sa nevjerovatnih 229 miliona pretplatnika.
Feliks je, međutim, bio prvi pojedinačni Jutjuber koji je dostigao tu prekretnicu. Takođe je dalje zadržao rekordnu titulu za najveći broj pretplatnika za kanal za igre na Jutjubu.
Sva prva tri mjesta za kanale sa najviše pretplaćenih kanala sada su zauzeta brendovima ili kompanijama, na veliko nezadovoljstvo mnogih obožavalaca koji vjeruju da platforma postaje sve više neprijateljski raspoložena prema pojedinačnim kreatorima sadržaja. Ipak, i Mr Beast i PewDiePie zadržali su pozicije u top pet kanala.
Sa njegovim nedavnim meteorskim usponom na platformi, neki predviđaju da će gospodin Beast vrlo brzo staviti još više prostora između svog kanala i PevDiePie-ovog – iako ostaje da se vidi da li će ikada moći da svrgne T-seriju za konačno prvo mjesto.
Sa njegovim nedavnim vrtoglavim usponom na platformi, neki predviđaju da će Mr Beast vrlo brzo napraviti veću razliku u broju pretplatnika na kanalu u odnosu na Feliksa, ali ostaje da vidimo da li može da svrgne indijski kanal sa prvog mjesta na platformi.
Džimi Donaldson (24) je američka ličnost koja vodi pet Jutjub kanala: MrBeast (njegov glavni kanal), Beast Philanthropy, MrBeast 2, MrBeast Gaming i Beast Reacts.
Rođen je 7. maja 1998. godine u istočnoj Sjevernoj Karolini u gradu Grinvilu. Završio je privatnu srednju školu i krenuo je na Univerzitet Istočna Karolina, ali je nakon kratkog perioda napustio školovanje nakon što ga je majka natjerala da napusti kuću, prema postu koji je objavio 2019. godine.
Prvi video na Youtubeu objavio je sa samo 13 godina, u februaru 2012. Prvih nekoliko godina pokušavao je da pobijedi algoritam te platforme kako bi prikupio što više pretplatnika i pregleda, ali to mu nije baš uspijevalo.
Imao je nekoliko faza. Prvo je igrao popularnu videoigru Minecraft, pa nakon toga Call of Duty, pa je pokušavao da procijeni bogatstva drugih Jutjubera i komentariše dramatične situacije u kojima su se našli drugi kreatori.
Tada se rijetko pojavljivao pred kamerom. Neke je preglede uspio da sakupi rugajući se 2016. drugim kreatorima te je tada imao već oko 30.000 pretplatnika. U to vrijeme upisao je i koledž, ali izdržao je samo dvije nedjelje pa se ispisao rekavši svojoj majci: „Radije bih bio siromašan nego radio bilo šta drugo osim na Jutjubu“. Majka zbog toga nije bila presrećna pa ga je natjerala da s 18 godina napusti roditeljski dom i počne da živi samostalno.
Prvi viralni video snimio je 2017. i u njemu pokazao kako broji do 100.000, za šta su mu, rekao je, trebala 44 sata. Kazao je da je shvatio da to funkcioniše, bio je očajan što nije imao novca, a kada su mu se predviđanja potvrdila, znao je šta treba da radi na platformi. Tako je 10 sati gledao spot kreatora Jakea Paula „It’s Everyday Bro“ i vrtio fidget spinner 24 sata čime je došao do prvog miliona pratilaca.
Sada ima nekoliko vrsta videa za koje zna da će postati viralni. A to uključuje izazove posljednja-osoba-koja-ode, ili pak daje velike iznose novca vozačima Ubera ili konobaricama, a jednom je otvorio i prodavnicu automobila i potom sva vozila podijelio besplatno.
Kako mu je kanal rastao uspio je da zaposli svoje prijatelje iz djetinjstva koji mu pomažu, a svi oni postali su popularni zbog pojavljivanja u videima. S obožavateljima, za razliku od drugih popularnih kreatora, dijeli samo sitnice iz privatnog života. Otkrio je da boluje od Hronove bolesti, te da je trenutno u vezi s Teom Bojsen. Mediji su o njemu pisali i kada je otvorio restoran koji je plaćao ljudima da u njemu jedu, a nakon toga i franšizu MrBeast Burger u više gradova širom Amerike, prenosi „Telegraf“.
Međutim, i njega prate kontroverze, a čak 11 njegovih zaposlenih izjasnilo se za „Nwe York Times“ da je bilo ekstremno teško raditi za njega. To mu nije zaustavilo uzlaznu putanju, jer kaže da je perfekcionista koji nema problema potpuno da odbaci video na koji je potrošio čak i nekoliko stotina hiljada dolara i više od nekoliko mjeseci rada.