BEZ PARDONA

Jelena Karleuša o haosu zbog Desingerice i pljuvanju djevojci u usta: "Oni to žele"

Koliko sam shvatila i vidjela, ta djevojčica je otvorila usta

Jelena Karleuša. Printskrin: instagram/karleusastar

I. P. / Telegraf.rs

23.7.2024

Srbijanska pop diva Jelena Karleuša nastupila je sinoć, 22. jula, u jednom poznatom klubu u Budvi, koji je bio popunjen do posljednjeg mjesta.

Prije nego što je izašla na binu, Jelena je za telegraf.rs progovorila o planovima i koncertima koje sprema u narednom periodu.

Jelena je u posljednjih nekoliko sedmica već održala nekoliko koncerata na gradskim trgovima kojima je oborila rekord posjećenosti. Sudeći prema komentarima, publika je željna njenih velikih nastupa, a evo kako ona to komentariše.

Albumi "Alfa" i "Omega"

- Tako je. Mi smo napravili pauzu. Poslije dužeg vremena izašli su albumi "Alfa" i "Omega" i mislim da je ovo jedna vrsta zaleta i zagrijavanja za turneju koja slijedi po svim glavnim gradovima i trgovima, koje nas čeka preko ljeta. Mislim da je prvi veliki glavni grad Skoplje. Krećemo od Skoplja, pa redom... Uskoro ćemo objaviti sve datume i gradove. Baš sam srećna. Jeste da je malo više vremena trebalo da pjesme zažive onako kako treba, ali evo, doživjela sam i to da imamo taj neki global impakt, da čak postanu i svjetski viralne pjesme, kao "Lucifer" i "Benga" što su doživjele nevjerovatnu eksploziju od TikToka pa do drugih društvenih mreža - istakla je Jelena, pa dodala:

- Mislim da je moja karma takva da mene prvo shvati i prihvati svijet. Ta publika koja sluša muziku koja ide u naprijed, a onda tek Balkan to prihvati. Tako je uvek bilo s mojim albumima i pjesmama. Mnoge moje pjesme poslije 10, 20 godina, zažive i postanu veliki hitovi. Naprimjer "Zar ne", koja je poslije 20 godina postala najveći hit, pa "A ti si dobro zdrav i živ...", "So", "Manijak"... poslije 20 godina. To su sad sve hitovi koje mislim da pravi TikTok. Nova generacija koju sam uspjela da dobijem novom vrstom muzike, kao što je dril, kao što je "Benga", naprimjer, i trebalo je vremena da prosto pokupim te klince od 15, 16, 17 godina i da počnem jednu novu eru, novu epohu "Alfa" i "Omega".

"Eksplodirala" na muzičkoj platformi Spotifaj

Jelena je u posljednje vrijeme "eksplodirala" na muzičkoj platformi Spotifaj, koja je u svijetu daleko popularnija nego kod nas, a neviđena pomama za njom i njenom pjesmom "Lucifer" posljednjih dana dešava se na prostoru Azije.

- Imamo strašnu reakciju, zato što imamo taj globalni viral. Azija, naprimjer, interesantno je da im se sviđa pjesma "Lucifer". Prema mom mišljenju, novi "Gangnam stajl" je "Takita". To će biti, sigurna sam, veliki hit, ali polako. Poznato je da svim mojim pjesmama treba vremena da ih ljudi shvate na pravi način. Nisam neko ko pravi pjesme koje su trenutno aktuelni fazon muzike, jer bi onda i trajale koliko i traju, mesec, dva, tri... I onda takve pjesme i takvi izvođači prosto izgube na snazi i ljudi traže nešto novo, drugačije i zato im i karijere traju jako kratko i tih pjesama se niko ne sjeća poslije tri mjeseca. Ja volim da pravim pjesme za koje će i za 10, 20, 30 godina neko da kaže: "Da li je moguće da je ovo snimila Karleuša prije 25 godina?".

Svaka roba ima svog kupca

Nezaobilazno pitanje ticalo se poteza repera Dragomira Despića Desingerice, koji je na nedavno održanom nastupu u Crnoj Gori pljunuo djevojci iz publike u usta, zbog čega se oglasilo i Ministarstvo Crne Gore.

- Moram da kažem da sam, prvenstveno, protiv bilo kakvih zabrana. Mislim na zabrane pjevača, izvođača... To prosto ne treba da bude nešto što treba svi da priželjkujemo, najavljujemo, tražimo, zahtijevamo itd... Zato što sve ima svoju publiku. Dragomir je nešto potpuno drugačije, nešto novo i smatram da ima ogroman broj ljudi koji dolaze na njegove nastupe i vjerovatno da tu njegovu energiju i taj njegov novi vajb i hajp, oni prepoznaju. Oni to žele. Koliko sam shvatila i vidjela, ta djevojčica je otvorila usta. Tako da, svaka roba ima svog kupca i konzumenta i ako bude radio pametno i kako treba, trajat će - jasna je bila Jelena.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.