Peugeot je u Banjoj Luci promovirao dva nova modela za naše tržište - 5008 i 308.
Model 308, Peugeotov najprodavaniji, koji je od lansiranja 2013. do danas prodat u više od 760.000 primjeraka, dolazi s najnovijim tehnologijama koje su spojene u novoj izvedbi s još izražajnijim slogovnim potezima.
Uprkos velikom uspjehu, pročišćena unutrašnjost modela ponovo je promijenjena, a pri tome je očuvala sve svoje prednosti, a to su ekskluzivno vozačevo mjesto s i-Cockpitom, kompaktnim upravljačem i instrumentalnom tablom u visini očiju. Te su značajke sada dodatno poboljšane, a tu su novi ekran, ručica mjenjača, presvlake...
Novi mjenjač
Napredna ponuda funkcija za uspostavljanje veze, koje su usmjerene na budućnost, sada je još bogatija zahvaljujući sistemu Mirror Screen. Ugrađeni telematski sistem dobio je ekran s kapacitativnom tehnologijom i povezivom 3D navigacijom. Svim funkcijama može se upravljati glasovnim komandama.
Od noviteta u odnosu na prethodnika, 308 u ponudi ima novi osmostepeni automatski mjenjač, koji se ugrađuje s dizelskim motorom od 180 konjskih snaga, te inovativni dizelski motor od 130 KS. S njima, Peugeot prije vremena ispunjava zahtjeve emisijskog standarda Euro 6.c.
Kod svih nivoa opreme u prednje farove se ugrađuju LED diode, koje su zaslužne za oštar pogled automobila. Bogatije opremljene verzije dolaze s osvjetljenjem u Full LED tehnologiji.
Automobil dolazi sa šest paketa opreme – Access, Active, Allure GT Line, GT i GTi te sa 10 boja karoserije.
Kada je riječ o sistemima za pomoć u vožnji posljednje generacije, tu su upozorenje na opasnost od sudara ili nasrtaja na pješaka, automatsko kočenje, upozorenje na izlazak iz trake sa popravkom smjera vožnje, upozorenje na dekoncentraciju vozača...
Samo ime
Kada je riječ o modelu 5008, prvo što treba reći jeste da je on zadržao samo ime, dok je koncept potpuno drugačiji. Sada je ovo veliki SUV iz C-segmenta sa sedam sjedišta, koji ima cilj da marku podigne u viši cjenovni razred. Njegov futuristički i-Cockpit najnovije generacije, osim kompaktnog upravljača i velikog ekrana na dodir od 8 inča, nudi i digitalni prikaz u visini očiju, s animacijama i zadivljujućim izgledom.
Sa međuosovinskim razmakom od 2,84 metra, 5008 se nameće kao najprostraniji SUV u segmentu C (duži od prethodnika za 11 centimetara). Izdvajamo tri zasebna preklopiva jednaka sjedišta u trećem redu, podesiva po dužini i nagibu, kapacitet prtljažnika od 780 litara, mogućnost sklapanja prednjeg desnog sjedišta, pneumatski masažni sistem sa osam masažnih tačaka, premiun audiouređaj, pomoć pri kretanju na kosini, videoprikaz okoline oko vozila u krugu od 360 stepeni...
Motori i cijene
Osnovna verzija modela 308 na bh. tržištu košta 28.491 KM, a odnosi se na automobil sa 1,2-litarskim benzinskim motorom od 110 konjskih snaga. U ponudi su još benzinac od 130 te dizelaši od 100, 120 i 150 KS. Najjeftinija dizelska verzija košta 29.992 KM.
Startna cijena modela 5008 u BiH je 42.762 KM, koliko košta verzija sa 1,2-litarskim benzinskim motorom od 130 KS i opremom Access. Osim toga, u ponudi su još 1,6-litarski benzinac od 165 te dizelaši od 100, 120 i 180 KS.