Novo remek-djelo Singera je čista ekstaza za poštovaoce klasičnog Porschea 911, ali i svih ljubitelja supersportskih automobila.
Singer je na razvoju radio s renomiranim kompanijama pa su na projektu nazvanom "Dynamics and Lightweighting Study" (DLS) radili "Williams Advanced Engineering", a svoj doprinos su dali i Michelin, Brembo i BBS.
Okosnica automobila je 4.0 šestocilindraš s oko 506 KS, a koji je "Williams" dotjerao uz pomoć legendarnog Porscheovog inženjera Hansa Mezgera.
Posebna pažnja posvećena je aerodinamici, a uz korištenje najnaprednijih kompjuterskih programa za CFD korišteno je i iskustvo Norberta Singera, još jedne legende Porschea. Ako bolje pogledate vidjet ćete da uz zadnja svjetla postoje otvori za protok vazduha. U pogledu mase, primjena magnezija, titanija i karbona zadržala je ukupnu masu na manje od jedne tone, odnosno na tek 990 kg. Standardna ponuda uključuje unaprijeđeni trap, 18-inčne BBS feluge od magnezija i Brembo kočnice od karbona. Opcijski je tu EXE-TC takmičarska amortizacija te ručni mjenjač sa šest brzina prenosa izrađen od magnezija koji isporučuje Hewland.
Bit će proizvedeno, odnosno restaurirano, svega 75 primjeraka, i to u Williamsovom prostoru u Engleskoj. Cijena za sada nije poznata, ali uzevši u obzir da je projekt modernizacije Porschea 911 (964) trajao čak dvije godine, zasigurno nije mala i ne zaostaje za ponudom jednog Ferrarija, piše index.hr.