Kada hoće, Japanci, očigledno, mogu pokazati svima šta zapravo znači potpuno novi model. Za razliku od većine konkurenata koji pod novi model zapravo plasiraju malo detaljnije pomlađeni aktuelni model, Toyota je u projekt razvoja nove, pete generacije najprodavanijeg SUV-a na svijetu svih vremena RAV4, krenula od praznog lista papira.
Karoserijom, nešto nižom i dužom u odnosu na prethodnika, dominiraju oštre linije koje će se kao takve svidjeti mlađim kupcima. Ugradnja trenutno najmodernijih LED svjetala, na prednjem i zadnjem dijelu, se podrazumijeva.
Masivna zaštita
Ovisno o paketu opreme i verziji, novi RAV4 moći će se naručiti s masivnim offroad zaštitama karoserije, dvobojnom karoserijom i aluminijskim točkovima od 19 inča.
Hrabar pristup dizajnu vidljiv je i u unutrašnjosti. U skladu s trenutnom modom, centralni displej predviđen za multimediju sada je postavljen na vrhu centralnog dijela kokpita čime je dobivena bolja preglednost, ali i lakše biranje željenih sadržaja.
Novi sistem multimedije Toyota je označila kao Entune 3.0, čije bi performanse trebale zadovoljiti, čak, i vrlo zahtjevne kupce. Za pohvalu je oblik komandi klima-uređaja baš kao i cijeli prostor oko ručice mjenjača. Slobodno se može reći da je jedina poveznica s trenutno još uvijek aktuelnim modelom, zapravo, multifunkcionalni volan...
Svi sistemi
Zahvaljujući međuosovinskom rastojanju rastegnutim za tri centimetra, dobiven je raskošan prostor na zadnjim sjedištima. Štaviše, već se najavljuje verzija sa sedam potpuno funkcionalnih sjedišta.
Prvi primjerci po evropskim specifikacijama u prodajne salone dolaze početkom iduće godine, a recimo da će čak i bazni model dolaziti sa TSS sistemom (Toyota Safety Sense), koji, zapravo, objedinjuje sve moguće sisteme pasivne i aktivne sigurnosti.
Dizelaši trajno protjerani
Po uzoru na, u Ženevi predstavljeni, Auris, ni novi RAV4 neće se moći nabaviti s dizelskim motorom. Što se evropskih modela tiče, zna se da će bazni model biti opremljen 2,0-litarskim atmosferskim benzincem.
U ponudi i je 2,5-litarski motor, koji je prvenstveno namijenjen za ostala tržišta na kojima dizelaši ionako nikada nisu bili popularni. Isti se motor može dobiti u verziji s oznakom Hybrid. Recimo da se više od polovine kupaca četvrte generacije RAV4 baš odlučilo za hibridnu verziju s 4x4 pogonom (zadnja osovina pogonjena elektromotorom).
Uz standardne verzije, moguće je naručiti potpuno novi automatski mjenjač s osam stepeni prijenosa, dok u hibridu ostaje poznati, ali unaprijeđeni CVT.
Ljubitelje prave off-road vožnje raduje činjenica što će moći dobiti savremeni mehanički 4x4 pogon, koji će biti u skladu s imidžom modela. Nudit će se s dvije vrste zadnjeg diferencijala.