Zbog bogate tradicije i održavanja pozitivnog imidža odgovorni u Toyoti su jednostavno ukinuli ime Auris te sve tri karoserijske izvedbe nastale na istoj platformi označili planetarno popularnim imenom Corolla. Nešto ranije, na Sajmu automobila u Parizu, predstavljeni su hatchback i karavanska verzija pa je slijedom događaja došla i limuzinska karoserija koja se i ranije prodavala kao Corolla.
Dužina skraćena
Lokacija predstavljanja otkriva da se radi o automobilu predviđenom za nastup na svim svjetskim tržištima. Tu i tamo bit će različiti neki manji detalji, kao i ponuda motora, s tim da je odmah objavljeno da su dizel-motori definitivno izbačeni iz ponude. Prema mišljenju mnogih, ishitreno, ali vrijeme će pokazati svoje.
Toyota je u Kini skinula pokrove s dvije verzije Corolle – Sporty i Prestige. Oznake dovoljno nagovještavaju o kakvim se vizuelnim stilovima radi. Iako nije službeno rečeno, može se pretpostaviti da će spomenute varijante biti na raspolaganju i ovdašnjim kupcima.
Dizajn prednjeg dijela je dosta upečatljiviji nego do sada, dok je zadnji limuzinski suzdržan. U odnosu na prethodnika, dužina je nešto skraćena, dok je međuosovinski razmak od 2.700 mm, na radost putnika na zadnjoj klupi, zadržan.
Inžinjeri su posebnu pažnju posvetili podešavanju ovjesa, kako prednjeg tako i zadnjeg. Uz nešto veći trag točkova, ugrađen je novi McPherson naprijed i potpuno novi multi-link zadužen za vođenje zadnje osovine.
Time je postignuto bolje držanje podloge, preciznije upravljanje, ali i povećan nivo komfora na koji ni do sada nije bilo pritužbi.
Evropske tehničke specifikacije još nisu objavljene, ali se zna da će u ponudi biti 1,6 atmosferski benzinac sa 130 KS i prosječnom potrošnjom izmjerenom po novoj WTLP normi od 6,1 litar. Za ljubitelje turbomotora, tu je već dokazani 1.2 litreni turbaš sa 117 KS.
Prvo Ženeva
A kao posebnu poslasticu, Corolla prvi put u (pre)bogatoj historiji dobiva oznaku Hybrid. U tom će slučaju kupac dobiti poznati 1.8 litreni benzinac sa 136 KS koji radi u sinergiji s elektromotorom. Od tehničkih novotarija bitno je izdvojiti potpuno novi Dynamic-Shift CVT mjenjač sa ''Sport'' modom. Biranje stepeni prijenosa moći će se vršiti i samostalno pomoću polugica iza volana. Naravno, kao standard dolazi manuelni mjenjač sa 6 stepeni prijenosa.
Prve kilometre novom Corollom evropski će vozači moći napraviti odmah poslije Sajma automobila u Ženevi, koji je na programu početkom marta iduće godine. Tada će biti objavljene i cijene.