PREDSTAVLJAMO

Tarok - pickup za cijeli svijet

Njegovi tvorci kažu da je Tarok manji od Amaroka te da kao takav nije 100 posto predviđen za posao, odnosno da je više okrenut ka stilu života

Tarok: Putnički prostor raspolaže s pet sjedišta koja se po potrebi mogu zasebno obarati ili u potpunosti ukloniti

Piše: A. Hadžagić

22.11.2018

Na sajmu automobila u Sao Paulu VW je otkrio pickup Tarok Concept, koji je, po svim parametrima, zamišljen kao globalni proizvod. Raduje činjenica što će se serijska verzija od ove izložene u Brazilu razlikovati u tek nekoliko detalja.

Nosivost tonu

Predstavnici medija koji su bili prisutni na prezentaciji u Brazilu tvrde da je konceptna verzija Taroka na korak do serijske proizvodnje. Tvorci najnovijeg Volkswagenovog pickupa ističu da je Tarok manji od Amaroka te da kao takav nije 100% predviđen za posao, odnosno da je više okrenut ka stilu života. Naravno, to ne znači da se Tarok ne može koristiti za obavljanje nešto težih poslova. Naprotiv! 

Kao glavna dizajnerska značajka dolazi veza tovarnog i putničkog prostora koji po želji, jednostavnim obaranjem metalne ploče, može postati jedna cjelina. Putnički prostor raspolaže s pet sjedišta koja se po potrebi mogu zasebno obarati ili u potpunosti ukloniti. 

Broj konfiguracija je zaista veliki, čemu se posebno raduju sportisti s glomaznim rekvizitima. Nosivost je jednu tonu, što je sasvim dovoljno za sve transportne potrebe vlasnika. Većina je ostala iznenađena kada je ugledala potpuno digitalnu unutrašnjost. Do sada pickup vozila i digitalna instrument-tabla nisu bili uobičajena pojava na tržištu.

Digitalne komande 

Recimo da su čak i komande klime digitalne, ali se na slikama ne vide jer su skrivene ispod plastike - ipak treba ostati nekakav faktor iznenađenja za otkrivanje serijske verzije. Linije kokpita podsjećaju na one u novom Polu i T-Rocu, što znači da prevladavaju čiste plohe i logično postavljene komande.  

Tarok je zamišljen kao globalni proizvod pa prije ili kasnije stiže na sva važnija tržišta. Po tim se ne misli na američko jer je, prema tamošnjim standardima, za pickup vozila jednostavno premalen.  

Standardna ponuda motora i mjenjača 

S obzirom na to da Tarok dolazi na Volkswagenovoj sveprisutnoj MQB platformi, nije nikakvo iznenađenje što će ponuda motora, manje-više, biti ista kao na svim ostalim modelima izniklim na istoj osnovi. 

Konceptni model opremljen je 1.4 litrenim TSI benzincem sa 150 KS. Standardno za Brazil ugrađena je instalacija za čisti etanol (E110) i mješavinu benzina i etanola (E22). Za ostala tržišta predviđen je 2.0 TDI iste snage.

Motori su povezani s automatskim mjenjačem sa šest stepeni prijenosa i serijskim stalnim pogonom na sve četiri točka. Kada se proizvodnja uhoda, u ponudu će ući i ostali benzinski i dizel-motori s više snage.    

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.