Nova Toyota C-HR se ponosi uvođenjem 2,0-litarskog pogonskog sklopa Hybrid Dynamic Force. Stvarajući 184 KS, ovaj sistem istovremeno omogućava naglašene vozne performanse uz veliku djelotvornost u svim režimima rada.
Raspoloživa snaga omogućava prave sportske performanse koje se idealno nadovezuju na dinamičan izgled karoserije.
Poboljšani, energetski efikasniji, 1,8-litarski hibridni sistem je isto tako na raspolaganju, zahvaljujući čemu kupci C-HR-a imaju mogućnost izbora između dvije hibridne opcije. Na taj se način najbolje oslikava ekološki put koji je japanski proizvođač automobila trasirao prije više od dvije decenije. Prema strogim WLTP normama, slabiji hibrid ima emisiju CO2 od 109, a jači od 118 g/km, što u nekim ekološki osviještenim državama podrazumijeva razne olakšice.
Novi C-HR se predstavlja s novim multimedijalnim sistemom koji unapređuje Toyotinu ponudu povezivanja. Ovaj sistem sada omogućava potpunu integraciju pametnog telefona, a podržava i posljednje verzije Apple Carplay™ i Android Auto™ aplikacija, kao i skidanje posljednjih verzija karata putem mobilnog telefona (over-the-air).
Nova Toyota C-HR ostaje dosljedna svom upečatljivom vizuelnom identitetu, a silueta u stilu kupea stvara upečatljiv izgled koji se ističe na cesti. Prednji i zadnji kraj su doživjeli detaljne promjene čineći automobil još profinjenijim, dok donji spojler u boji pojačava dinamiku oblika naglašavajući snažni, široki i povišeni stav.
Prednja i zadnja svjetla su unaprijeđena vrhunskom LED tehnologijom, pri čemu dnevna svjetla i pokazivači smjera stvaraju jedinstveni prednji sklop čineći glatku liniju iznad glavnih svjetala. Straga, novi sklopovi svjetala su spojeni sjajnim crnim spojlerom stvarajući jedinstveni, čisti oblik.
Dinamičke dorade uključuju izmjene konstrukcije ovjesa kojom je poboljšana udobnost u vožnji uz zadržavanje odlične upravljivosti na Toyoti C-HR. Sve izvedbe se odlikuju i smanjenom bukom i vibracijama, pa je komfor u kabini dodatno poboljšan.
Prvi bi se kupci u našim prodajnim salonima trebali naći već krajem tekuće godine.
U sve većem broju skraćenica koje se „lijepe“ na automobile posebno se ističe C-HR koja, kako u Toyoti pojašnjavaju, znači Coupe High-Rider, što u odnosu na sve veći broj Coupe-SUV vozila pravi bitnu razliku. A ona se ponajviše osjeti u dinamici vožnje.
Na osnovu naših ranijih iskustava s prvom generacijom C-HR-a iz 2016. godine, možemo reći da se rijetko može naći konkurent koji pruža toliko vozačkih užitaka.
Na početku prodaje C-HR je nuđen s turbo 1,2 litarskim turbobenzincem sa 116 KS i 1,8 litrenim hibridom. Benzinska se verzija mogla naručiti sa ručnim i automatskim mjenjačem te 4x4 pogonom. Pretpostavlja se da će u ponudi i dalje ostati pogon na sva četiri točka i to u verziji 2,0 hibrid.