Sada već daleke 1982. na tržište je stigla prva generacija Opel Corse. Od tada do pojave 6. generacije diljem svijeta isporučeno je više od 13,7 miliona primjeraka. Kvalitet male Corse uvijek je bila jača strana. To dokazuju podaci iz stanica za Tehnički pregled koji otkrivaju da se u svakodnevnoj upotrebi još nalazi impozantan broj Corsi prve i druge generacije.
Tokom razvoja nove Corse Opelovi dizajneri su pomno razmišljali o svakom detalju. Kao finalni rezultat došao je dinamičan i skladan dizajn. Nema šta, Corsa 6 je lijepa bez obzira na ugao gledanja. Na sve se nadovezuju nove boje, s tim da po želji kupca karoserija može biti dvobojna. To svakako preporučujemo, jer se dodatno naglašava elegancija karoserije.
Unutrašnjost je izvedena u skladu s očekivanjima kupaca koji teže modernim rješenjima. U bogatijim paketima instrument-tabla potpuno je digitalna. Veličina centralnog ekrana osjetljivog na dodir može se naručiti u dvije džine dijagonala – 17,6 i 25,4 centimetra. Putnički je prostor izveden pedantno i od finih materijala, pa je osjećaj iznenađujuće dobar za ovu klasu automobila. Tokom vožnji uvjerili smo se da su sve komande u odnosu na položaj vozača ergonomski postavljenje.
Za svaku su pohvalu oblik i veličina multifunkcionalnog volana te dobro oblikovana sjedišta s izdašnim mogućnostima podešavanja. Opće pozitivan dojam dodatno naglašava bogato odmjerena izolacija zadužena za upijanje viška buke i vibracija. Osjećaj za komandama je prirodan pa se Corsa može brzo i sigurno voziti u svim uslovima eksploatacije.
U prilog agilnom upravljanju ide mala ukupna masa (bazna verzija 980 kg) i dobar balans opterećenja među osovinama. Iako se radi o automobilu koji će većinu kilometara napraviti u gradskom okruženju, Opel nije štedio na opremi, kako sigurnosnoj tako i onoj zaduženoj za komfor. Čak i bazna verzija raspolaže s prednjom kamerom s radarskom tehnologijom, a u novoj Corsi još se može naći: automatsko kočenje u hitnim situacijama, adaptivni radar sa automatskim prilagođavanjem na trenutno ograničenje brzine, zadržavanje vozila u saobraćajnoj traci, upozorenje na vozilo u mrtvom uglu, pomoć pri kretanju uzbrdo. S obzirom na to da nam je ljubazni domaćin automobile stavio na raspolaganje do 19 sati, imali smo priliku uvjeriti se u efikasnost IntelliLux LED svjetala. Moramo reći da vrijede svakog novčića, tim prije što je nadoplata za njih više nego korektno odmjerena.
Nema šta, Corsa 6. generacije spada među najsavremenije predstavnike svoje klase, a bogato opremljena verzija košta 23.400 KM.
Četiri motora
Nova se Corsa nudi s četiri motora – tri benzinca i jedan dizelaš. Na početku cjenovnika nalazi se 1.2-atmosferski benzinac sa 75 KS. Za one željne boljih performansi pripremljen je turbo motor iste zapremine s dva nivoa snage – 100 i 130 KS. Serijski dolazi ručni mjenjač sa 6 stepeni prijenosa, a uz nadoplatu jača se verzija može dobiti s finim automatskom s osam brzina. Turbo dizelaš sa 1,5-litara radne zapremine i 102 KS već je dokazano dobar pogonski agregat. Solidne performanse ostvaruje uz mizernu prosječnu potrošnju, a kao kruna svega dolazi uglađen rad i linearno razvijanje snage. Prva potpuno električna Corsa na tržište stiže u prvoj polovini naredne godine.
Da bi svi ukusi bili zadovoljeni, Opel je za ovdašnja tržišta pripremio tri paketa opreme: Edition, GS Line i Elegance.