VOZILI SMO

Volkswagen Golf 8 Style TDI DSG: Suvereni vladar

Na našim ulicama i danas „krstari“ pokoji izdanak prve generacije, a na sceni je i osma generacija vozila

Golf 8: Nova uzdanica Volkswagena. Avaz

N. Demirović

27.4.2021

Sama riječ Golf asocijacija je na nešto blisko ovim prostorima. Prije više od 45 godina „ukazao se“ i zauzeo svoje mjesto, koje ne misli prepustiti. Nekada je bio statusni simbol i dio porodice, ali Golf je osvojio cijeli svijet, ne samo naše područje.


Visoki dometi

Na našim ulicama i danas „krstari“ pokoji izdanak prve generacije, a na sceni je i osma generacija vozila koje će, kada se govori o popularnosti, kod nas teško ikada neko drugo nadmašiti.

Golf je Golf - nekada je to bila izreka, ali prema onome u što smo se uvjerili, danas je Golf sve što visoki dometi autoindustrije donose.

Na raspolaganju smo imali Volkswagen Golf 8 Style TDI DSG. Sa 150 KS ispod poklopca motora, automatskim mjenjačem i bogatim paketom opreme - pa sve navedeno baš i ne spada u domen tzv. narodnog vozila.

Za paket opreme koji smo imali na raspolaganju treba izdvojiti 67.000 KM, a sve počinje cijenom od 48 hiljada za model od 115 KS.

Prvi je utisak da je Golf 8 vozilo koje ne nudi manje do prethodnika, a čini se da se pomno pazilo da se desi i iskorak.

Tu je spuštena prednja maska s uskim LED Matrix prednjim svjetlima i novodizajniranim Volkswagen logom. Sve je dosljedno, skladno i dovršeno koordinirano - kao što smo i navikli vidjeti kod Golfa.

Novim dizajnom zadnjeg dijela Golfa dominiraju zadnja svjetla između kojih su se smjestili novi logo te pravolinijski natpis Golf. Ispušne cijevi diskretno nestaju ispod oblikovanog stražnjeg difuzora, što je svakako lijepo dizajnersko rješenje.

Prednji dio zadržava tipičan izgled optike četiri oka, a opcijski su dostupna IQ. LIGHT - LED-Matrix glavna svjetla s dinamičkom regulacijom dugog svjetla koja automatski prilagođava jačinu svjetla uvjetima na putu.

U unutrašnjosti je, očekivano, digitalni kokpit, jer, prema tom planu, Golf odavno nije Golf. Nova su vremena, a u Volkswagenu ih se ne boje. S velikom površinom ekrana sastoji se od 25,4 cm velikog instrumenta digitalnog kokpita i 20,9 cm velikim ekranom s dodirnim zaslonom koji pripada radiouređaju Composition Media.

Tu je ambijentalno osvjetljenje, s opcijski dostupne čak 32 različite boje, koje kreira potpuno personaliziranu svjetlosnu atmosferu, ali je jasno da je, uz sve to, proizvođač težio da zadrži prepoznatljivi „Golf osjećaj“.

Volkwagen Golf 8 - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+6

Malo učiti

Novi Golf vas prepoznaje i aktivira potpuno automatski, neovisno o opremi vozila, vaš lični profil vozača - od postavki namještanja sjedišta do osvjetljenja i klima-uređaja. Svoje željene postavke možete jednostavno spremiti u Innovision kokpitu.

Osim klasičnih sadržaja, poput brzinomjera i brojača kilometara, možete pogledati i druge korisne podatke. Naprimjer, cijela površina ekrana može se prikazati kao navigacijska karta.

Intuitivnom opcijskom glasovnom kontrolom možete svojim glasom upravljati radijem, telefonom, klimatizacijom i navigacijom.

Ovo vozilo ima opcijski head-up zaslon. Vjetrobransko staklo postaje projekcijski ekran koji pokazuje brzinu, poruke o sistemu podrške vozaču ili savjete za navigaciju. Projekcija se lako čita, čak i s pozadinskim osvjetljenjem. A ako vam zaslon ne treba, možete ga isključiti u bilo kojem trenutku.

Jasno je da ćete, s toliko opreme, u Golfu 8 morati malo i učiti, ali isto tako je jasno da to tako donosi skoro svaka nova generacija vozila. Ostat će, bez sumnje, suvereni vladar.

Upozorenje na opasnost

Serijski dostupno upozorenje o opasnosti pomaže vozaču, pružajući mu korisne informacije. Primjerice, upozorava na gradilišta ili vozila posebne namjene. Komunikacija funkcionira s Car2X tehnologijom putem WLAN-a.

Opcionalno dostupna automatska regulacija razmaka ACC s Car2X funkcijom na vrijeme nudi korisne informacije i po potrebi može aktivno intervenirati - primjerice u saobraćajnoj gužvi. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.