U općoj oskudici novca i zbog sve većih troškova posjedovanja i održavanja automobila, vozači su primorani da se snalaze na razne načine kako bi zadovoljili zakonske norme i osnovno održavanje vozila.
OPREZA NIKADA DOSTA
Ovdje se, prije svega, radi o prostim zakonima fizike
Nova zimska guma ima bolju trakciju i prianjanje od ljetne. ilustracija
U općoj oskudici novca i zbog sve većih troškova posjedovanja i održavanja automobila, vozači su primorani da se snalaze na razne načine kako bi zadovoljili zakonske norme i osnovno održavanje vozila.
Jedan od tipičnih načina "uštede" je svakako korištenje kombinacije zimsko-ljetnih pneumatika na vozilu.
Druga, ništa bolja opcija je dokupljivanje samo jednog para novih zimskih pneumatika dok se za drugi par biraju oni manje istrošeni ili čak polovni. Možemo reći da je to smrtonosna kombinacija, koja je ubitačnija od upotrebe ljetnih guma tokom zime.
Ovdje se, prije svega, radi o prostim zakonima fizike. Ukoliko pođemo od pretpostavke da nova zimska guma ima bolju trakciju i prianjanje od ljetne ili one istrošene, onda je nesporno da se na različitim osovinama javljaju i različite sile.
Ukoliko se na automobil postave nove zimske gume na prednje točkove, koji su mahom i pogonski, a na zadnjim točkovima ostavimo ljetne ili zimske, istrošene gume, vozač može biti u velikom problemu.
U takvoj kombinaciji različitih pneumatika, prilikom iznenadne promjene pravca, moguća su iznenađenja. Nove zimske gume se "drže" za podlogu dok je trakcija zadnjih značajno manja. Naravno, zbog smanjenog gripa na zadnjoj osovini, proklizavanje je neminovno, kao i gubitak kontrole nad vozilom.
STIGLE SPECIJALNE SNAGE
STANJE NA PUTEVIMA
POPULARNI BH. PJEVAČ
RAST NAPETOSTI
MAGISTRALNA CESTA M-17