Porscheovi kritičari će prepoznati čak i najsitnije detalje na automobilima njemačkog brenda, a često negoduju zbog modifikacija različitih modela.
Stoga bi primjerak modela 911 Carrera kabriolet iz 1984. godine mogao za njih biti "trn u oku".
KABRIOLET IZ 1984.
Na aukciji ovaj automobil je prodan za 60.000 dolara
911 Carrera kabriolet. AGENCIJE
Porscheovi kritičari će prepoznati čak i najsitnije detalje na automobilima njemačkog brenda, a često negoduju zbog modifikacija različitih modela.
Stoga bi primjerak modela 911 Carrera kabriolet iz 1984. godine mogao za njih biti "trn u oku".
RUF-ove oznake nalaze se naprijed i nazad uprkos tome što ova kompanija zapravo nije radila na automobilu nego je on samo modificiran u sličnom duhu. Automobil je prvobitno imao 3,1-litarski atmosferski 6-cilindrični motor, ali ga sada pokreće 3,8-litarski twin-turbo 6-cilindrični motor koji je razvila kompanija Promotive iz Arkansasa.
Vlasnik ovog Porschea tvrdi da motor razvija 780 KS.
Motor je opremljen Turbonetics T3 Stage 3 turbo paketom, novim sistemom ubrizgavanja goriva, a remapirana je i ECU jedinica.
Unutrašnjost je crvene boje. AGENCIJE
Snaga se prenosi na stražnje točkove putem petostepenog manuelnog mjenjača.
Sjedišta su preuzeta od modela 911 generacije 996, a crveni mekani krov od modela 911 iz 1997. godine. Na automobilu su 18-inčne HRE felge s prilagodljivim amortizerima.
Armaturnu ploču krase karbonski detalji, a za ozvučenje je "zaduženo" Continentalov sistem. Za pomoć pri kretanju unazad na raspolaganju je kamera. U unutrašnjosti dominira crvena boja, karoserija je lakirana sivu, ali je presvučena zelenom folijom. Kočiona kliješta su u žutoj boji.
Na aukciji ovaj automobil je prodan za 60.000 dolara.
UVAŽENA APELACIJA
VELIKA TRAGEDIJA