Odjel Audi sport zadužen za trkaće i sportske modele najvaljuje da neće ići putem kojim je prije neki dan krenuo Mercedes-AMG. To su kazali iz kompanije iz Ingloštadt (Ingolstadta).
Naime, Mercedes AMG C63 čija kombinacija dvolitarskog četverocilindarskog turbobenzinca i elektromotora proizvodi 680 "konja" ima veoma raskošan potencijal.
Ipak mnogo je onih koji misle da AMG nije trebao dići ruke od V8 motora u najsnažnijoj C-Klasi koji je do sada bio suštinski sastojak Mercedesovog odgovora na Audi RS4 i BMW M3.
Prema posljednjim izjavama iz Ingolstadta, u odjelu Audi Sport u kojem su zaduženi za najsnažnije modele koji na sebi nose oznaku RS nemaju namjeru ići putem kojim je krenuo Mercedes-AMG.
- Jasno je da je djelimična elektrifikacija neminovna, ali ćemo naše buduće hibridne modele i dalje kombinovati s turbobenzinskim motorima koji će imati pet, šest ili osam cilindara. Četiri cilindra u priči o RS verzijama za nas nije prihvatljivo - rekao je u nedavnoj izjavi za medije Konstantin Dresler (Constantin Dressler), prvi čovjek marketinga u odjelu Audi Sport.
Prije potpunog odustajanja od proizvodnje motora s unutrašnjim sagorijevanjem, što je u Audiju planirano za 2033. godinu, za sada se zna da bi prvi hibridni model koji potpisuje Audi Sport trebao biti RS Q5 koji bi, pored elektromotora, trebao pokretati i Audijev poznati 2,9-litarski biturbo V6 motor.