Važnu ulogu u prodaji električnih automobila na starom kontinentu ima upravo Kina. Od početka godine do avgusta, čak 19 posto električnih vozila registriranih u Evropi proizvedeno je u Kini. To pokazuju podaci Jato Dynamicsa koji je globalni dobavljač automobilske poslovne inteligencije.
Azijska država već je za petama Njemačkoj, koja ima 22 posto udjela.
Paris Motor Show bit će primjer promjena.
Kineski BYD će izložiti tri modela koja će prodavati u Europi, a također kineski MG puno očekuje od kompaktnog modela MG4, koji se cijenom natječe čak i s električnim automobilima manjim od njega. S druge strane, kineski NIO i Xpeng također su krenuli u osvajanje europskog tržišta sa svojim vozilima.
Za sada, većina električnih automobila koji se prodaju s oznakom Made in China su brendovi poput Tesle, koji, prema podacima Jato Dynamicsa, predstavljaju polovicu evropskog uvoza iz Kine. Još jedan model povećava brojke prodaje kineskih vozila a to je Dacia Spring, koja se u Kini proizvodi za cijeli svijet i čijih je 30.000 jedinica naručeno tokom prve polovice 2022.