Ford ima potpuno opremljen električni automobil, iako na njemu nigdje nećete naći Fordovu značku.
Vozilo koje nam je bilo na raspolaganju „osjeća se“ izrazito američkim u poređenju sa svojim evropskim kolegama, ali to mu je, čini se, samo dodatna prednost.
Da li je cijena prednost ili mana, jasno odlučuje svačiji džep pojedinačno, ali novi Mustang MACH-E na bh. tržištu starta od 142 hiljade KM, AWD verzija s dva elektromotora, koja nam je bila na raspolaganju, košta s PDV-om 155 hiljada KM, a postoji i GT opcija, za koju će kupci morati izdvojiti 180.000 KM.
Bilo kako bilo, sigurno ćete biti izuzetno zapaženi u ovom vozilu i mamit ćete poglede. Mustang za spomenute cijene isporučuje vrhunski užitak sa sjajnim prostorom prilagođenim za porodicu i pristojnim nivoima standardnog kompleta, dok, također, nudi uvjerljivo koristan domet i praktičnu mogućnost punjenja.
Oduševit ćete se ubrzanjem koje nudi, posebno oni koji nisu imali priliku sjediti za upravljačem električnih automobila.
Snaga motora je izvanredna i ovo je jedan od automobila u kojem vas uvijek nervira to što cesta nije prazna pa da ga „stisnete“. Također, vrijedi istaći da, koga god da smo provozali u Mustangu, nije mogao ostati ravnodušan.
Možda je najvažnije to što obiluje stilom i atraktivnošću, pa će mu to sigurno pomoći da se istakne na tržištu električnih SUV vozila koje se brzo širi.
Mogućnost putovanja razumne udaljenosti s jednim punjenjem često je najvažnija u glavama potencijalnih kupaca, a posebno onih koji nisu navikli da se njihov automobil oslanja isključivo na električnu energiju, a on i tu ima svoje adute.
Ako se odlučite za verziju Mustang MACH-E RWD proširenog dometa, koja nam je bila na raspolaganju, s jednim punjenjem pokazivač će prelaziti brojku od 300 kilometara. Naravno da će vam i tu biti potrebni određeni kompromisi u smislu nježnosti pri vožnji, ali ono što smo uspjeli vidjeti (za razliku od nekih drugih modela), MACH-E nije toliko rastrošan ni pri velikim brzinama. Sigurno je da se pažljivom vožnjom može prijeći puno više, a proizvođač je napisao da je to čak 600 kilometara.
Treba li reći da se mislilo i na mnoštvo detalja kada se radi o opremi. Izdašna je u svakom smislu. Tu je ekran od 15,5 inča, osjetljiv na dodir i u portretnom stilu, koji zauzima mjesto u centru instrument-table, dok ostale udobnosti uključuju grijana prednja sjedišta, grijani volan, podlogu za punjenje pametnog telefona, prilagodljivi tempomat, te prednji i zadnji parking senzori...
Uglavnom, Ford je Mustangom MACH-e duboko zašao u premium klasu. To se može vidjeti na svakom detalju ovog vozila, jer je veoma teško pronaći neku lošiju stavku na njemu, u unutrašnjosti je gotovo sve napravljeno od kvalitetnih materijala, a i radi savršeno.
Mustang koji nam je bio na raspolaganju imao je automatski mjenjač i AWD pogon na četiri točka. Ukupna snaga mu je 273 kW, a prema proizvođaču, maksimalna brzina mu je 180 kilometara na sat.