VOZILI SMO

Ford Mustang MACH-E AWD Extended range: Poželjni Amerikanac

Mogućnost putovanja razumne udaljenosti s jednim punjenjem često je najvažnija u glavama potencijalnih kupaca, a on i tu ima svoje adute

Piše: N. Demirović

25.11.2022

Ford Mustang - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Ford Mustang - Avaz
+2

Ford ima potpuno opremljen električni automobil, iako na njemu nigdje nećete naći Fordovu značku.

Vozilo koje nam je bilo na raspolaganju „osjeća se“ izrazito američkim u poređenju sa svojim evropskim kolegama, ali to mu je, čini se, samo dodatna prednost.


Tri opcije

Da li je cijena prednost ili mana, jasno odlučuje svačiji džep pojedinačno, ali novi Mustang MACH-E na bh. tržištu starta od 142 hiljade KM, AWD verzija s dva elektromotora, koja nam je bila na raspolaganju, košta s PDV-om 155 hiljada KM, a postoji i GT opcija, za koju će kupci morati izdvojiti 180.000 KM.

Bilo kako bilo, sigurno ćete biti izuzetno zapaženi u ovom vozilu i mamit ćete poglede. Mustang za spomenute cijene isporučuje vrhunski užitak sa sjajnim prostorom prilagođenim za porodicu i pristojnim nivoima standardnog kompleta, dok, također, nudi uvjerljivo koristan domet i praktičnu mogućnost punjenja.

Oduševit ćete se ubrzanjem koje nudi, posebno oni koji nisu imali priliku sjediti za upravljačem električnih automobila.

Snaga motora je izvanredna i ovo je jedan od automobila u kojem vas uvijek nervira to što cesta nije prazna pa da ga „stisnete“. Također, vrijedi istaći da, koga god da smo provozali u Mustangu, nije mogao ostati ravnodušan.

Možda je najvažnije to što obiluje stilom i atraktivnošću, pa će mu to sigurno pomoći da se istakne na tržištu električnih SUV vozila koje se brzo širi.


Mogućnost putovanja razumne udaljenosti s jednim punjenjem često je najvažnija u glavama potencijalnih kupaca, a posebno onih koji nisu navikli da se njihov automobil oslanja isključivo na električnu energiju, a on i tu ima svoje adute.


Mnoštvo detalja

Ako se odlučite za verziju Mustang MACH-E RWD proširenog dometa, koja nam je bila na raspolaganju, s jednim punjenjem pokazivač će prelaziti brojku od 300 kilometara. Naravno da će vam i tu biti potrebni određeni kompromisi u smislu nježnosti pri vožnji, ali ono što smo uspjeli vidjeti (za razliku od nekih drugih modela), MACH-E nije toliko rastrošan ni pri velikim brzinama. Sigurno je da se pažljivom vožnjom može prijeći puno više, a proizvođač je napisao da je to čak 600 kilometara.

Treba li reći da se mislilo i na mnoštvo detalja kada se radi o opremi. Izdašna je u svakom smislu. Tu je ekran od 15,5 inča, osjetljiv na dodir i u portretnom stilu, koji zauzima mjesto u centru instrument-table, dok ostale udobnosti uključuju grijana prednja sjedišta, grijani volan, podlogu za punjenje pametnog telefona, prilagodljivi tempomat, te prednji i zadnji parking senzori...

Uglavnom, Ford je Mustangom MACH-e duboko zašao u premium klasu. To se može vidjeti na svakom detalju ovog vozila, jer je veoma teško pronaći neku lošiju stavku na njemu, u unutrašnjosti je gotovo sve napravljeno od kvalitetnih materijala, a i radi savršeno.

Detalj više

Mustang koji nam je bio na raspolaganju imao je automatski mjenjač i AWD pogon na četiri točka. Ukupna snaga mu je 273 kW, a prema proizvođaču, maksimalna brzina mu je 180 kilometara na sat.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.