Honda Jazz već godinama spada u red najboljih malih automobila na tržištu. U pogledu pouzdanosti dovoljno je reći da se ne kvari, a kad su u pitanju praktičnost i prostranost, nema joj ravnog još otkako je Honda predstavila tzv "magična sjedala“.
Posljednjim redizajnom stigla je i povišena Crosstar verzija, a sada je stiglo vrijeme i za redizajn.
Kontrastna žuta
Nova ponuda uključuje izmjene po uzoru na japansko RS izdanje, a to znači dotjeranu prednjicu, 16-inčne naplatke i deblje pragove. Crosstar se pak distancira još robusnijim izgledom.
U kabini promjene obuhvaćaju nove tkanine i boje, novo kolo upravljača te poneki detalj u kontrastnoj žutoj boji. Zaslon i infotainment ostaju u istim okvirima, ali su zato unaprijeđeni sistemi asistencije vozaču.
Benzinski motor sada daje 107 KS i 131 Nm, a generator električne energije 106 KS.
Iz Honde naglašavaju da su radili i na automatskom mjenjaču s ciljem postizanja još uglađenijeg rada i bržeg odziva.
Tvrđi amortizeri
Nova Advance Sport izvedba donosi još neke novosti poput modifikacija na mjenjaču koje dopuštaju kasnije "šaltanje“ na visokih 6300 o/min, dok je kontrola akceleratora sada bržeg odziva. Ugrađeni su i tvrđi amortizeri i opruge.
Obnovljena Honda Jazz dolazi uskoro na tržište, a cijene će biti naknadno objavljene. Aktualni cjenik za prefacelift izvedbu kreće od oko 24.400 eura, dok se za Crosstar izvedbu ne usudimo ni reći.
Jazz će se u Europi i dalje nuditi isključivo u hibridnom izdanju. Pogon e:HEV daje 122 KS i 253 Nm, što je plus od 14 KS u odnosu na još uvijek aktualnu inačicu.