Hennessey je proširio ponudu modela Venom F5 trečim članom – verzijom Revolution, koju su inženjeri prilagodili za upotrebu na stazi, sa više vertikalne potisne sile i preciznijim upravljanjem.
Ista snaga
Za pogon je iskorišten 6,6 litarski V8 Fury motor sa dva turba, koji isporučuje 1817 KS i 1617Nm maksimalnog obrtnog momenta. Iako raspolaže sa istom snagom kao varijante Venoma koje su predviđene za vožnju na običnim putevima, Revolution je najlakši u porodici s masom od samo 1360 kilograma.
Hennessey je izvršio izmjene na aerodinamici i ogibljenju, a tu je i veliko podesivo krilo na zadnjem kraju zahvaljujući kojem se stvara dodatna vertikalna sila od 362 kilograma pri brzini od 300km/h, odnosno 635kg pri 400km/h. Snaga se prenosi na zadnje točkove preko automatskog mjenjača s jednim kvačilom.
Ugrađen je veći prednji karbonski spliter da bi se spriječio veći protok vazuha ispod vozila, a zadnji difuzor pomaže u njegovom usmjeravanju. Veliki usisnik na krovu šalje vazduh u prostor za motor radi hlađenja.
Krivine i kočenje
Automobil ima ogibljenje sa dvostrukim viljuškama, a Hennessey je u ovom slučaju odabrao agresivnije podešavanje, uz dodavanje podesivih amortizera. Nove, veće aluminijumske felge omogućavaju veću konaktnu površinu sa asfaltom, što poboljšava karakteristike pri kretenju kroz krivine i kočenju.
Hennessey će ponuditi F5 Revolution sa ugrađenim telemetrijskim sistemom koji mjeri vremena po krugu, prolazna vremena, G silu u krivinama i pruža druge informacije u realnom vremenu. Planirana je serija od 24 primjerka, a početna cijena svakog je 2,7 miliona dolara. Kompanija navodi da su mnogi već prodati i da ih nije ostalo mnogo.