Prošle godine je u EU registrovano 9,26 miliona putničkih automobila, što je 4,6 posto manje od ionako slabe 2021. i manje automobila nego u bilo kojem trenutku od 1993. godine.
Brojke iz decembra su bile malo svijetlije, kada je prodaja porasla 12,8 posto na 896.967.
U Njemačkoj je istek subvencija za plug-in hibride krajem godine i pad premija za kupovinu automobila na baterije pogurao prodaju u decembru.
Od najvećih tržišta automobila u EU, registracije automobila su u cijeloj godini blago porasle samo u Njemačkoj s rastom od 1,1 posto, dok je Italija pokazala pad od 9,7 posto, a prodaja automobila u Španiji je pala godišnje za 5,4 posto.
Proizvođači automobila u Evropi su se požalili prije svega na nedovoljno snabdijevanje dijelovima, uključujući elektronske čipove.
Tržišni lider u EU i dalje je Volkswagen s nešto više od milion prodatih automobila.
S oko 2,3 miliona automobila, VW grupa kao cjelina je također bila ispred Peugeota, Fiata i Opela, matičnog Stellantisa (1,8 miliona automobila). Grupa Renault se našla na trećem mjestu s nešto manje od 985.000 automobila.
BMW i sve njegove marke su registrovale 624.940 novih vozila, a Mercedes-Benz 549.023.