Iako niste stručni za popravke automobila, svakako možete učiniti neke stvari kako ne biste otežavali svom četverotočkašu. To svakako može pomoći da produžite vijek vozilu ili barem nekim njegovim dijelovima.
Manje „turirati“
Nikada nemojte "turirati" motor neposredno nakon paljenja. Na taj način motor radi pod opterećenjem i bez potrebe se prekomjerno troše neki dijelovi jer ulje još nije stiglo u sve dijelove sistema. To posebno vrijedi za zimske mjesece.
Polako ubrzavati
Kada počnete voziti, ubrzavajte polako. Unutrašnji dijelovi motora najviše će se habati ako prvih 10 do 20 minuta vožnje naglo pritišćete papučicu gasa.
Prazan rezervoar
Nivo goriva nikada ne bi smio biti manji od petine zapremine rezervoara. To posebno vrijedi za dizel motore. Na dnu rezervoara tokom vremena natalože se čestice nečistoća koje mogu začepiti današnje elektronske sisteme za ubrizgavanje goriva.
Održavanje čistoće
Postoji više razloga zašto motor treba održavati čistim od nagomilanih masti i ulja. Redovnim čišćenjem smanjujete opasnost od požara, a čist motor manje će se zagrijavati. Također održavajte karoseriju automobila. So kojom se posipaju ceste u zimskim mjesecima može biti vrlo štetna. Postoje i sredstva kojima možete zaštititi i donju stranu automobila.
Prva brzina
Pokušajte što manje voziti u prvoj brzini. Posebno je važno da prilikom kretanja u rikverc nikada ne ubacujete u prvu brzinu i puštate kvačilo prije nego što automobil u potpunosti ne zaustavite i obratno.
Manje kvačila
Mnogi vozači naučili su na uzbrdici dovesti automobil u "ravnotežu" koristeći optimalan pritisak gasa u odnosu na kvačilo. Automobil će vam duže trajati ako se odlučite u tim slučajevima koristiti ručnu kočnicu (osim ako nije riječ o automatiku). Također, na semaforima ili prilikom kraćeg zaustavljanja, bolje je izbaciti iz brzine nego da stalno držite papučicu kvačila.