Nakon što je stigao Tonale u Alfa Romeu žele unaprijediti i preostala dva modela.
Riječ je, naravno, o limuzini Giulia i SUV modelu Stelvio, koji su pretrpjeli još jedan redizajn. Kao što je poznato, mehanička osnova je i dalje ista, a samim tim i jedna od najboljih na tržištu.
Nova grafika
Zato su Italijani uradili ono što najbolje rade, a to je da lijepo učine još ljepšim i privlačnijim. Restilizirani modeli su predstavljeni još u oktobru prošle godine, ali tek sada se mogu vidjeti u pristupačnijem izdanju Veloce.
Prvi i gotovo jedini znak prepoznavanja su nova grafika svjetala, sada u punom LED Matrix izdanju.
Dizajn usisnika je, također, nov, a tu su i tradicionalne felge, prečnika 19 inča na modelu Giulia i za broj veće na Stelviju.
Unutra budući korisnici mogu očekivati novi digitalni kokpit s novim multimedijalnim sistemom.
Oprema je bogatija, posebno kada je riječ o sistemima asistencije. Asortiman uključuje nivoe Super, Sprint, Ti, Veloce i, naravno, Competizione, na vrhu sve do dolaska Quadrifoglio verzije.
Opcije motora
Opcije motora su 2,2 turbo-dizel sa 160 KS i pogonom na zadnje točkove, ili 210 KS u verziji sa Q4 pogonom, dok 2,0 turbo-benzinac proizvodi 280 KS i dolazi isključivo sa Q4 pogonom na sva četiri točka. Sve verzije dolaze u kombinaciji sa ZF osmostepenim automatskim mjenjačem.
Poznate su i cijene za italijansko tržište. Giulia starta od 47.050 eura, a Stelvio od 53.150 eura.