Porsche AG je u prvom kvartalu zabilježio rast profita, uprkos usporavanju globalne ekonomije. Operativni profit njemačke automobilske marke je porastao na 1,84 milijarde eura, dok je prihod porastao na 10,1 milijardu eura u prvom kvartalu (oko 25 posto više nego prošle godine).
Manja izloženost
Proizvođači kao što su Porsche, Mercedes-Benz AG i BMW AG su se pokazali kao manje izloženi ublažavanju globalne potražnje i inflacije koja pogađa kupce. Ipak, ekonomska neizvjesnost opterećuje industriju.
Porsche planira povećati cijene za 4 do 8 posto u drugoj polovini godine za nove modele u SAD i Evropi, rekao je glavni finansijski direktor Luc Meške (Lutz Meschke).
Povećanje cijene
On je dodao da kompanija očekuje da će osnovne cijene za njena električna vozila biti 10 do 15 posto viša od odgovarajućih modela motora sa unutrašnjim sagroijevanjem.
Porsche je ponovio svoje smjernice za 2023. godinu i da će ostati u rasponu od 17 do 19 posto.
Nadoknada većih ulaznih troškova
Ipak, za proizvođače luksuznih automobila poput Porschea, analitičari gledaju da li mogu više podići cijene kako bi nadoknadili veće ulazne troškove.
- Njihova ključna teza o Porscheu je da mogu pogurati cijene u ovom okruženju. Ako se to ne dešava to je razlog za brigu – kazao je analitičar Bernesteina Daniel Roeska.
Njemačka kompanija planira potpuno električni SUV visokih performansi iznad modela Cayenne, planiranog za 2026. godinu, kao dio plana za povećanje operativne marže na više od 20 posto.