TESTIRALI SMO

Prošla kroz blago dizajnersko osvježenje i tehnološko unapređenje: S novom Škodom Octavijom putovanja su mačiji kašalj

Odlična i u gradskoj vožnji i na autoputu. Garantuje udobnost i sigurnost, a zbog impresivnog prtljažnika u sjenu baca i velike SUV modele

Škoda Octavia - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+25

jučer

Recept koji Škoda već godinama primjenjuje – da kupac bilo kojeg njenog vozila ima osjećaj kako je dobio više za svoj novac, donosi pozitivne rezultate.

Dizajnerski osvježavanje modela i značajna tehnološka nadogradnja su nešto čime Škoda plijeni pažnju ljubitelja automobila. Nešto slično uradili su i s četvrtom generacijom Octavije, što je češkoj limuzini donijelo titulu bestsellera.

Želite li automobil koji je kombinacija elegancije, funkcionalnosti i pristupačnosti – onda je Škoda Octavia pravi izbor. Testirali smo novi model za 2024. godinu s motorom 1.5 TSI i DSG mjenjačem. I bilo je pravo zadovoljstvo voziti se ovom limuzinom.

Tehnološka nadogradnja

Nova Octavia dobila je blage dizajnerske promjene, koje je razlikuju od prethodnog modela, a ono što je važnije jesu tehnološke nadogradnje. No, krenimo redom.

Ima novu masku motora, nove svjetlosne grupe, nove branike, kao i više opcija za personalizaciju kroz četiri paketa opreme kao što su: Essence, Selection, Sportline i RS. Lako ćete prepoznati Octaviju po njenim novim prednjim svjetlima, koja već u osnovnom paketu opreme imaju standardna LED svjetla, a i zadnja svjetla su u potpunosti u LED tehnologiji.

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+18

Unutrašnjost putničke kabine je priča za sebe. Prošla je kroz blago osvježenje, uz veliki paket tehnoloških unapređenja koja vozačima garantuju efikasniju i sigurniju vožnju. 

U odnosu na prethodni model, uvedeni su veći centralni ekrani od 13 inča, a novitet je i grafičko okruženje preko kojeg se upravlja svim servisima na centralnom ekranu.

Perfektan spoj

Octavija garantuje ugodna duga putovanja, uz udobna sjedišta, obilje prostora i visok krov. Posjeduje i impresivan prtljažnik od 600 litara zapremine, zbog čega u sjenu baca i velike SUV modele. Standardno su tu i Simply Clever detalji kao što su praktični pretinci, punjači za telefoni, kišobran u vozačevim vratima, ali i trozonski klima-uređaj za putnike nazad.

Kada je riječ o motoru, osnovni pogonski agregat četverocilindarski 1.5 litreni TSI Evo motor sa 115 KS i 220 Nm okretnog momenta opremljen je s mHEV blagim hibridnim sistemom. Ovaj agregat zamijenio je 1.0 litarski TSI agregat s tri cilindra. Inžinjeri nove Octavije su dobro uparili motor s automatskim DSG mjenjačem, koji ima sedam stepeni prijenosa. To se naročito može osjetiti u gradskoj vožnji, gdje automobil glatko ide, a prosječna potrošnja je gotovo 6 litara na 100 kilometara.

Octavija je odlična i na autoputu gdje bez problema dostiže brzinu od 150 na sat, a prosječna potrošnja na otvorenom je blizu 5,8 litara. Škoda koju smo testirali ima deklasirano ubrzanje od 0 do 100 km/h za koji joj treba 10,6 sekundi.

Prosto, svaki pređeni kilometar s ovom Škodom bio je ugodan, a duga putovanja s Octavijom su mačiji kašalj.

Osnovni podaci o vozilu

Cijena osnovnog modela je 42.575, a onog koji smo testirali 60.623 KM. Motor je smješten naprijed poprečno, s četiri cilindra, 16 ventilan, benzinski, turbo-punjač s najvećom snagom od 115 KS.

Performanse i potrošnja goriva: Ubrzanje od 0 do 100 km/h – 10,6 s. Maksimalna brzina - 203 km/h. Prosječna potrošnja na testu – 5,9 l/100 km.

Serijska oprema: Škoda Octavia Selection 1.5 TSI M-HEV DSG.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.