Barcelona i Real drže monopol po snazi nogometnih brendova, ali po vrijednosti su iza Manchester Uniteda koji je procijenjen na milijardu i 551 milijun eura što je 300 milijuna više od španjolskog dvojca
Rastuća popularnost i uspjeh na domaćoj sceni zaslužni su za promjene u vrhu nogometnih brendova. Prema istraživanju britanske kompanije „Brand Finance“, koja se bavi procjenom brendova u nogometu, Barcelona je zasjela na prvo mjesto kao najjači sportski brend svijeta skinuvši Real Madrid s prvog mjesta.
Barceloni je porasla popularnost u Kini i Sjedinjenim Američkim Državama gdje je popularnost nogometa u brzom porastu. Real je dosad bio najjači s koeficijentom 96.2., ali Barcelona ga je pretekla i sa 96.6 zasjela na prvo mjesto. Na trećem mjestu je Mančester junjted, slijede Bajern, Liverpul, Arsenal, Čelzi, Juventus, Mančester siti i Totenhem. U prvih 10 klubova čak šest su iz engleske Premijer lige.
Najjači, ne i najvredniji Barcelona i Real drže monopol po snazi nogometnih brendova, ali po vrijednosti su iza Mančester junajteda. Vrijednost engleskog giganta procijenjena je na milijardu i 551 miliona eura, što je 300 miliona više od Barcelone i Reala.
Od 2017. godine Junajted je povećao vrijednost za tri posto. Jedan od glavnih razloga što je Mančester ovako jak na ovom području, iako rezultatski i igrački daleko iza Barce i Reala, su astronomske cifre od televizijskih prava.
Najvredniji nogometni brendovi:
Mančester junajted-1,5 milijardi eura
Real Madrid-1,288 milijardi eura
Barcelona - 1,237 milijardi eura
Bajern - 1,151 milijardi eura
Mančester siti - 1,090 milijardi eura
Liverpul - 986 miliona eura
Čelzi - 978 miliona eura
Arsenal - 887 miliona eura
PSG - 748 miliona eura
Totenhem - 626 miliona eura