PET SPORNIH ODLUKA

Utakmica koja je digla mnogo bure: Bivši FIFA sudija i eksperti o meču Sarajeva i Borca

Duel na Koševu u konačnici nije odigran do kraja jer su ga iz tabora Sarajeva odlučili napustiti u 93. minuti izrevoltirani odlukama sudije Muse

Pilav, Kaljanac i Valjić o odlukama Muse na Koševu. Avaz / Screenshot

E. Ć.

15.3.2024

Revanš utakmica četvrtfinala Kupa BiH i okršaj Sarajeva i Borca digao je buru u bh. fudbalu (1:2). 

Utakmica na Koševu u konačnici nije odigrana do kraja jer su je iz tabora Sarajeva odlučili napustiti u 93., te tako istaknuti nezadovoljstvo suđenjem Matea Muse iz Čitluka.

Musa je u nekoliko navrata izazvao žestoke reakcije klupe Sarajeva, a sve je kulminiralo u 93. minuti. 

U međuvremenu je Takmičarska komisija N/FSBiH registrovala utakmicu službenim rezultatom 3:0 za Borac, a o spornim situacijama s Koševa govorili su Elmir Pilav, potpredsjednik sudijske komisije N/FSBiH, kontrolor suđenja Ognjen Valjić, te bivši FIFA sudija Haris Kaljanac u emisiji Arena Sport.

Oni su diskutovali o pet spornih situacija. Prva je mogući prekršaj nad Ajdinom Hasićem (Sarajevo) prije prvog gola gostiju.

Potom dosuđeni penal za Sarajevo, crveni karton za Sarajevo, sporni duel Penjarande i Ćelića, te kontakt Đuričkovića i Fićovića prije prekida.

Pilav je rekao kako je teško utvrditi ko je prvi odigrao loptom u borbi za loptom na osnovu snimaka.

- Po putanji lopte dojam je da je igrač bijelih prvi došao do lopte i da mu je cilj bila lopta. Teško je procijenit na osnovu snimaka ko je prvi odigrao s loptom - kazao je on.

Prva sporna situacija: Prekršaj nad Hasićem. Screenshot / Arena Sport

Situaciju su komentarisali i Valjić i Kaljanac.

- Vidimo igrača gostiju koji nastoji da spriječi protok lopte, kontakt je iniciran više kretanjem domaćeg igrača, nego što je to rezultat nekog prekršaja - ocijenio je Valjić.

- Vidi se da je ostvaren kontakt, po meni je ovo prekršaj, vidi se i da igrač Sarajeva udara loptu po sredini, po meni je vidljiv prekršaj na sredini igrališta - rekao je Kaljanac.

Druga sporna situacija: Penal za Sarajevo. Screenshot / Arena Sport

Druga sporna situacija je bila oko penala za Sarajevo i potencijalnog ofsajda u akciji koja je prethodila istom.

Pilav, Valjić i Kaljanac su ocijenili kako nije bilo ofsajda u začetku akcije, te da je penal ispravno dosuđen.

Detalj zbog kojeg je pocrvenio Oliveira. Screenshot / Arena Sport

Treća sporna situacija bilo je isključenje za Renana Oliveiru nakon udaranja fudbalera Borca.

Stručni trio se složio da je odluka bila ispravna i da je igrač Sarajeva s brojem 9, odnosno Oliveira udario protivničkog igrača.

Duel Penjarande i Ćelića. Screenshot / Arena Sport

Sporan je bio i duel Penjarande i Ćelića. Bilo je to klasično remplovanje dva igrača. U duelu je Penjaranda bio jači, ali je Musa dosudio faul.

Tu su podijeljenog mišljenja. Pilav i Kaljanac smatraju da se radilo o duelu, dok je Valjić ocijenio kako je igrač Borca Ćelić zauzeo bolji položaj i da ga je Penjaranda faulirao. Dodao je i kako je zbog toga zaslužio žuti karton.

Dosuđeni prekršaj Đuričkovića. Screenshot / Arena Sport

I posljednja sporna situacija bio je prekršaj Đuričkovića nad Fićovićem. I tu su bili podijeljenog mišljenja.

- Sudija je dosudio prekršaj za Borac, možda postoji minimalan kontakt između igrača s brojevima 8 i 44, ali to nije dovoljno za prekršaj - rekao je Pilav.

Sličnog mišljenja je i Kaljanac.

- Očigledno je da nema kontakta, ovdje nema prekršaja i nikome nije jasno zašto je sudija svirao prekršaj, možda je u finišu utakmice gdje je god vidio blagi kontakt svirao prekršaj i nije ni čudo zašto su igrači postali izrevoltirani - kazao je Kaljanac.

Suprotna je ocjena Valjića.

- Vidimo da se igrač broj 44 koristi rukom, ako sudija smatra da je kontakt dovoljno jak on će dosuditi prekršaj, a iako dopusti nastavak igre neće pogriješiti. Ako neko procijeni da je ovo greška onda nije krucijalna - poručio je Valjić.

Cijelu emisiju kolega s Arena Sport možete pogledati OVDJE.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.