OSVJEŽENA ŠKODA OCTAVIA

Podignute zavjese za osvježenu Škoda Octaviju

Svjetska premijera 14. februara! Virtuelni studio predstavlja ažuriranu Octaviju. Budite među prvima koji je istraže

Avaz.ba

13.2.2024

› Svjetska digitalna premijera zakazana je za srijedu, 14. februara u 10:00 sati po srednjeevropskom vremenu
› Najprodavaniji brend će biti predstavljen u virtuelnom studiju i na službenim društvenim mrežama Škoda Auto
› Virtuelni studio pruža mogućnost digitalnog istraživanja osvježene Octavije
› Prezentacija verzija hatchback, kombi, Sportline i RS

Bliži se svjetska premijera osvježene Škode Octavije: Škoda Auto će u srijedu, 14. februara u 10:00 CET, otkriti svoj ažurirani bestseler. Događaj će se održati u virtuelnom studiju i prenosit će se na portalu Škoda Storyboard i Škodinom službenom YouTube kanalu.

Virtuelni studio: Istražite osvježenu Škodu Octaviju
U srijedu, 14. februara u 10:00 sati, posjetitelji Virtualnog studija moći će prvi put izbliza pogledati osvježenu Škoda Octaviju. Ova sveobuhvatna prezentacija uključuje karoserije hatchback i kombi karavan, kao i Sportline i RS verzije.

Kratki video snimci, uključujući izjave stručnjaka i mnoštvo drugog informativnog materijala, pružaju detalje o ažuriranju eksterijera i unutrašnjosti modela, novim tehnologijama i različitim opcijama pogonskog sklopa. Najprodavaniji brend može se pohvaliti moderniziranim izgledom, sa redizajniranim prednjim i zadnjim dijelom i novodizajniranim prednjim svjetlima s elementima kristala. Osim toga, Octavia dolazi sa dodatno poboljšanim aktivnim i pasivnim sigurnosnim funkcijama.

Datum: srijeda, 14 februar, 10:00 CET
Virtualni studio: www.newskodaoctavia.com
Škoda Storyboard: https://www.skoda-storyboard.com/r/new-octavia
YouTube: www.youtube.com/@skoda
Twitter X: https://x.com/skodaautonews

Video: Podignute zavjese

Škoda Octavia
Teaser nudi uvid u prostor virtuelnog studija za premijeru, koja će takođe biti emitovana na Škoda Storyboard i YouTube kanalu.

Škoda Auto

› uspješno prolazi kroz novu deceniju sa novom Škoda strategijom 2030.

› ima za cilj da do 2030.godine bude jedan od pet najprodavanijih brendova u Evropi sa atraktivnom linijom u segmentima ulaznog nivoa i dodatnim e-modelima.

› efektivno koristi postojeći potencijal na važnim tržištima rasta kao što su Indija, Sjeverna Afrika, Vijetnam i Azija.

› trenutno svojim kupcima nudi jedanaest serija putničkih automobila: Fabia, Scala, Octavia i Superb kao i Kamiq, Karoq, Kodiaq, Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia i Kushaq.

› u 2023.godini kupcima širom svijeta isporučeno više od 866.000 vozila

› članica Volkswagen grupe već 30 godina. Volkswagen grupa je jedan od najuspješnijih proizvođača vozila na svijetu.

› samostalno proizvodi i razvija komponente kao što su MEB akumulatorski sistemi, motori i mjenjači kao dio Volkswagen grupe; ove komponente se koriste i u vozilima drugih marki Grupacije.

› posluje na tri lokacije u Češkoj; ima dodatne proizvodne kapacitete u Kini, Slovačkoj i Indiji prvenstveno kroz partnerstva Grupe, kao i u Ukrajini sa lokalnim partnerom.

› zapošljava preko 40.000 ljudi širom svijeta i posluje na oko stotinu tržišta.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.