BIH

Zaštititi privatnost i promociju djece u medijima

Fena

25.1.2018

Šefica Odjeljenja UNICEF-a BiH za komunikacije Nela Kačmarčik-Maduna ukazala je danas da je vrlo tanka linija između zaštite privatnosti i promocije učešća djece u medijima.

-Treba voditi računa o tome da kreatori medijskih sadržaja nisu samo profesionalni mediji, novinari i producenti, koji podliježu nekoj vrsti regulative, već da mediji predstavljaju i sve ono što se dešava na društvenim mrežama, kada privatni kreatori medijskih sadržaja, a to smo svi mi, postavljamo sadržaje koji, možda, čak i ugrožavaju prava djeteta - istakla je ona u Banjoj Luci na odruglom stolu o temi „Djeca u medijima“.

Profesorica Tatjana Tapavički-Duronjić sa Studijskog programa novinarstva i komunikologije Univerziteta u Banjoj Luci je, kako je saopćeno, provela istraživanja među djecom i došla do saznanja, između ostalog, da su djeca nezadovoljna zastupljenošću njihovih mišljenja u medijima.

-U izvještavanju o djeci prvenstveno treba da se vodi računa o najboljem interesu djeteta - stav je ombudsmena za djecu RS-a Dragice Radović.

Raspravu o ovoj temi je organizovala Radio-televizija RS-a, a predstavljena je i publikacija „Mediji u najboljem interesu djeteta: Pregled znanja i iskustava za kreatore medijskih sadržaja“.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.