Talgo voz "Željeznica FBiH", koji saobraća na liniji Sarajevo - Čapljina, usljed kvara, već satima stoji u Raštelici - u blizini Tarčina. Putnici su nestrpljivi i, u najmanju ruku, razočarani jer se za kvar, kako kažu, znalo još jutros. Međutim, on i dalje nije saniran.
Kvar je izbio na električnoj mreži u tunelu, u blizini Konjica, a voz na istom mjestu stoji već duže od tri sata.
- Krenuli smo u 7.05 sati iz Sarajeva. Dvoumila sam se da li da idem autobusom u 7.15, ali sam se, nažalost, odlučila za voz. I evo, i sada stojimo u Raštelici - kazala nam je Nada Menalo, jedna od putnica.
Navodi kako je još jutros nešto prije 7 sati načula da su u "Željeznicama FBiH" znali da je "pukla mreža" i da se pokušava otkloniti kvar.
- Znači, znali su, ali nam to nisu rekli. Kondukter se pravda da ni on nije znao, ali ni ne pokušava saznati kada ćemo krenuti dalje. Kaže da nema mobitel, da ga je davno bacio - zamislite. Nemaju čak ni kafu, a u vozu je dosta putnika - govori Nada.
Što je najgore, putnici ne znaju ni kako doći do ceste.
- Nalazimo se na nekoj uzvisini, a cesta je s druge strane. Između je neka provalija. Bukvalno se osjećamo kao oteti, u najmanju ruku grozno smo prevareni - ističe Nada.
Naglašava da u Čapljinu, gdje je trebala biti u 11 sati, već 11 godina putuje autobusom, a ni samoj joj nije jasno zašto je danas krenula vozom.
- U ovaj nesretni voz sam sjela iz razloga - nek "Željeznice" imaju jednog putnika više, kad je već krenuo Talgo. Najgore je što su znali za problem i nisu nam rekli. Ovdje auto uopće ne može doći. Niti se osoblje trudi da nađe rješenje - razočarana je Nada.
Iz "Željeznica FBiH" za Avaz.ba kratko je rečeno kako je kvar nastao na više mjesta na kontaktnoj mreži na potezu između Konjica i Bradine.