BIH

UNIQA osiguranje postavlja nove standarde na polju digitalne korisničke podrške

Sponzorirani tekst

6.3.2018

Naša komunikacija svakodnevno se mijenja sa svakom novom tehnološkom inovacijom i kontinuirano se nalazimo u potrazi za sadržajima koji nam mogu obogatiti tu svakodnevnicu ili nas informirati onda kada nam to treba. Vođeno inovacijama u pogledu digitalne korisničke podrške, UNIQA osiguranje od danas nudi novo i jedinstveno korisničko iskustvo putem novog kanala komunikacije – UNIQA Viber Bota (free download).

Putem UNIQA Viber Bota korisnici će se na jednom mjestu moći informirati se o UNIQA proizvodima, tražiti i dobiti ponudu osiguranja, kupiti polisu online putem UNIQA webshopa, ostvariti svoja prava iz osiguranja kroz uslugu prijave štete, i sve to odmah i uz maksimalnu uštedu vremena. Za sve dodatne upite omogućena je usluga „Pitajte nas“ putem chata, a za kreativniju komunikaciju s korisnicima kanala i međusobnu komunikaciju followera UNIQA Viber kanala omogućeni su i UNIQAtni Viber stickeri.

Poseban segment novog korisničkog kanala je usluga „UNIQA zahtjevi“ koja ima funkciju „Moja UNIQA“ portala za klijente. U praksi to znači da klijenti putem Vibera, u svakom trenutku i s bilo kojeg uređaja koji ima pristup internetu, mogu provjeriti status aktuelnih i isteklih polisa osiguranja, kontaktirati svog prodajnog savjetnika i provjeriti status odštetnog zahtjeva.

„Pružanje najboljeg mogućeg iskustva našim klijentima, postojećim i budućim, gdje god se oni nalazili, naš je dugoročni cilj. Korištenje popularnih komunikacijskih kanala poput Vibera i njegovo spajanje s našim drugim kanalima komunikacije (web stranicom, shopovima za online kupovinu, online prijavom štete, Facebook i Instagram kanalom) neophodan je iskorak u brizi za klijente kako bismo im omogućili jedinstveno i sveobuhvatno iskustvo – istaknula je Senada Olević, direktorica UNIQA osiguranja.

UNIQA osiguranje vodeća je osiguravajuća kuća na tržištu koja u Bosni i Hercegovini posluje već 20 godina. Tokom svog poslovanja UNIQA osiguranje postalo je prepoznatljivo po kontinuiranom pružanju inovativnih i učinkovitih rješenja, ulaganju u odnose s klijentima, a sve u cilju unapređenja korisničkog servisa.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.