„AVAZ“ OTKRIVA

Azerbejdžanci poslali najjeftiniju ponudu za cestu Vranduk - Ponirak!

Za radove na Koridoru 5C nude 76.513.413 eura, turski „Cengiz Insaat“ 79.887.569 eura, a „Euro-Asfalt“ i „Strabag“ 87.280.194 eura

M. AŠČIĆ

6.10.2018

Najpovoljniju ponudu za gradnju poddionice Vranduk - Ponirak na Koridoru 5C, ukupne dužine 5,3 kilometra, kako nezvanično saznajemo, poslao je azerbejdžansko-bosanskohercegovački konzorcij koji čine „Consortium of Azvirt L.L.C.“ i „Hering“.

Najskuplji ponuđač

Ovaj konzorcij predao je ponudu, koja je prije nekoliko dana javno otvorena u sjedištu „Autocesta FBiH“ u Mostaru, u iznosu od 76.513.413 eura.

U utrci za ovu poddionicu našle su se četiri kompanije, a među njima je i turski „Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.“ s ponudom od 79.887.569 eura. Svoje ponude poslale su i kompanije „Euro-Asfalt“ i „Strabag“.

U ponudi su naveli da ovaj posao mogu uraditi za 87.280.194 eura, dok je „Kolin Insaat Turizam Sanayi ve Ticaret A.S." poslao ponudu od 98.335.099 eura. Ovaj konzorciji je i najskuplji ponuđač na tenderu.

Trasa autoputa poddionica Vranduk - Ponirak dio je dionice Nemila – Donja Gračanica (Zenica sjever), koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Nemila – Vranduk i na jugu na poddionicu Ponirak - Vraca.

Sredstva OPEC-a

Gradnja ove poddionice finansirat će se sredstvima osiguranim kod OPEC-ovog Fonda za međunarodni razvoj (OFID), a predviđeni rok gradnje je 24 mjeseca.

Poddionica počinje u južnom dijelu naselja Nemila – lokacija Stara stanica. S dva mosta prelazi rijeku Bosnu, dok tunelom Vranduk trasa prolazi kroz regiju Vranduk. Dalje nastavlja iznad naselja Koprivna, s desne strane rijeke Bosne i završava se nadomak naselja Ponirak.

Prema planu, na dužini od 5,3 kilometra gradit će se potporni zidovi, dva mosta, tunel i tri vijadukta


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.