Iako je "antifog sistem" za rasturanje tzv. pothlađene magle na Međunarodnom aerodromu Sarajevo u funkciji od 15. novembra, nažalost, gusta magla s kojom se glavni grad BiH suočava u ovom periodu uzrokuje i dalje probleme letovima.
- Niti jedan sistem ne može u potpunosti riješiti problem guste magle, kako na Sarajevskom tako i na drugim aerodromima, međutim, definitivno može da pomogne - kazala je Feni portparol Međunarodnog aerodroma Sarajevo Sanja Bagarić.
Također, uz već postojeći Sistem za instrumentalno slijetanje (tzv. ILS sistem), MAS je odnedavno uveo i globalni sistem satelitske navigacije (GNSS), koji će još više poboljšati uvjete za uspješno slijetanje i polijetanje aviona sa Sarajevskog aerodroma.
Bagarić je naglasila da se sistem može efikasno primijeniti u određenim uvjetima kao što su vanjska temperatura ispod 0 stepeni do nekih minus 8. Van navedenih temperatura, rješenja trenutno nisu raspoloživa.
- Sigurni smo da je u protekle dvije sezone, otkako je ovaj sistem u upotrebi, odnosno otkako se testira, upravo to jedan od razloga zašto smo imali manje otkazanih letova, nego prijašnjih sezona. Primjerice, u prošloj zimskoj sezoni imali smo otkazanih tek tridesetak letova zbog loših vremenskih uvjeta, a tu, osim guste magle, spadaju i druge meteorološke pojave: obilne snježne padavine, jak vjetar... - kazala je Bagarić.
Dodala je da je na području Sarajevskog aerodroma postavljeno 15 difuzionih jedinica, kojim se vrši zasijavanje magle. Svaka jedinica se sastoji od rezervoara za reagens, provodnog trakta za reagens, sistema za raspršivanje reagensa, jedinice za elektronapajanje, odgovarajuće instalacije i neophodni rezervni dijelovi.