OTKRIVAMO

Uništavaju 2.707 oduzetih vozila!

U staro željezo odlaze automobili koji ne ispunjavaju uvjete za uvoz i za daljnju prodaju, na kojima su prepravljeni brojevi šasija i motora i vozila kojima su izvršeni prekršaji ili kaznena djela

Automobili se nalaze na više lokacija u BiH

Piše: B. TURKOVIĆ

15.5.2019

Uprava za indirektno oporezivanje BiH raspisala je oglas kojim traži najpovoljnijeg ponuđača za uništenje ili za otkup korisnih dijelova automobila uskladištenih na njenim lagerima širom BiH. Rashodovanje se odnosi na motorna vozila koja su oduzeta zbog carinskog prekršaja. Kako nam je jučer potvrđeno, sve neophodne procedure za njihovo uništenje su u završene.

Ratko Kovačević, načelnik Odjeljenja za komunikacije i međunarodnu saradnju UIO, rekao nam je da će biti uništeno čak 2.707 vozila koja je Uprava godinama oduzimala. Tako bi, dodao je, dugogodišnji problem konačno trebao biti riješen.

Konačan spisak

- Usvojena je izmjena Uputstva o postupanju s oduzetom robom, čime je na jasan, transparentan i konkretan način propisana procedura postupka uništenja oduzetih vozila. Kako su se stekli svi uslovi, raspisali smo oglas i podijelili ga na četiri lota. Oni su vezani uz vozila koja se nalaze u skladišnim prostorima regionalnih centara UIO, a to su Sarajevo, Banja Luka, Mostar i Tuzla - objasnio je Kovačević.

Kovačević: Vozila su iz razdoblja od 2000. godine pa dalje

Ranije je UIO objedinio konačne spiskove iz svih regionalnih ureda o pravosnažno oduzetim vozilima i tako došao do konačnog broja od 2.707 vozila. Ona se trenutno nalaze na mnogo lokacija širom BiH, na legerima Uprave, MUP-ova, kod prekršitelja i u Centralnom skladištu UIO.

Otkrivanje prekršaja

- Vozila se trebaju uništiti zato što nikad nisu, a ni sada ne ispunjavaju uslove za uvoz i za daljnju prodaju. Nekad ranije, kad su uvožena, ta su vozila bila starija od sedam godina i nisu se mogla uvoziti, kako je u to vrijeme bilo predviđeno zakonom - kaže Kovačević. Nakon toga na snagu su stupili novi zakoni po kojima je bilo obavezno da vozila ispune minimalne tehničke uvjete prije registracije.

- Neki od tih automobila nisu prošli test, pa idu u rashod. Ista sudbina čeka i vozila na kojima su prepravljeni brojevi šasije i motora te vozila kojima su izvršeni prekršaji ili kaznena djela. Vozila su iz razdoblja od 2000. godine pa dalje, s tim da su neka ušla u BiH prije više godina, ali je prekršaj otkriven tek nakon nekoliko godina – kazao je Kovačević.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.