MOSTAR

Uskoro počinje gradnja poddionice Ponirak - Vraca

Piše: M.Sm.

1.8.2019

S današnjeg potpisivanja - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+1

Adnan Terzić, direktor JP „Autoceste FBiH“, i Hamed Ramić, direktor „Euro-asfalta“, danas su u Mostaru potpisali ugovor o gradnji dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionice Ponirak – Vraca. 

Ceremoniji potpisivanja prisustvovali su Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH, u svojstvu svjedoka sa strane JP "Autoceste FBiH", i Munir Ramić u svojstvu svjedoka ispred "Euro-asfalta".

Vrijednost ugovora o gradnji poddionice Ponirak – Vraca je 59.408.825 eura, a sredstva su osigurana preko Evropske investicijske banke (EIB) u visini od 50 miliona eura i bespovratnih sredstava od WBIF-a u visini od 19 miliona eura.

Terzić je, nakon ceremonije potpisivanja, izrazio zadovoljstvo što su ovaj ugovor potpisali s renomiranim „Euro-asfaltom“, s kojim su i do sada radili i s kojim, kako je naveo, imaju pozitivna iskustva.

- Nadam se da će na tom tragu biti i ovaj objekt, koji je, u principu, tunel od 2,65 kilometara, a koji treba premostiti zeničku zaobilaznicu i dovesti je do spuštanja na magistralnu cestu M-17 negdje na području Nemile - rekao je Terzić.

Zahvalio je na podršci i ministru Lasiću, bez čije podrške, kako je rekao, ne bi uspjeli uraditi sve dosadašnje projekte, ali i svojim saradnicima te Upravi „Autocesta“, koji su, kako je kazao, u uvjetima i ambijentu sveopće svađe u Federaciji i BiH uspjeli u tome da se u ovom momentu gradi 36 kilometara autoputa.

- Radimo na novih 28 kilometara i novih 450 miliona eura projekata koje treba da dodijelimo u sljedećih desetak mjeseci u zavisnosti od toga kako banke budu pratile naše aktivnosti. Predstoji nam i nadamo se da ćemo imati i podršku i praćenje Vlade FBiH, a to je novi ciklus zaduženja od 850 miliona eura za dionicu od 51 kilometra od Ovčara do petlje Mostar - jug. To radimo s EBRD-om i EIB-om, a dionicu Mostar - sjever - Mostar - jug trebali bismo raditi s bh. komercijalnim bankama i, kako nismo pusti otok, ne možemo to uraditi sami pa, stoga, očekujemo da će Vlada FBiH dati doprinos kako bismo što prije počeli realizaciju tih projekata - iznio je Terzić.

Ramić je naveo da se ovaj ugovor odnosi na dionicu u dužini od 2,8 kilometara, na kojoj je dominantan tunel od 2,5 kilometara te da je rok za izvođenje radova 30 mjeseci.

- Kao i sve dosadašnje projekte, mi ćemo taj rok uredno i kvalitetno ispoštovati. U registru „Euro-asfalta“, ovo je tunel broj 15 od 2013. godine. Do danas smo izveli 12,6 kilometara tunela, počevši od Albanije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije i BiH. Trenutno paralelno radimo na šest tunela i ovo će biti sedmi - kazao je on, dodavši da rade po najmodernijim tehnologijama te da nemaju problem s odlivom radne snage.

Lasić je rekao da se potpisivanjem ovog ugovora nastavlja pozitivan trend na sjevernom dijelu Koridora 5C i gradnji novih 2,65 kilometara.

- U ovoj godini su potpisani ugovori o radovima na poddionicama Vranduk - Ponirak, dužine od 5,3 kilometra, i Počitelj - Zvirovići od 11,75 kilometara. Traže se, čuli ste, finansijske injekcije za jednu od najsloženijih dionica koja nas čeka na Koridoru 5C Ovčari - Mostar - jug i mislim da ćemo to uspješno završiti sa međunarodnim i domaćim bankama, nakon čega možemo reći da smo glavninu Koridora 5C završili i napast ćemo ga u punom smislu te riječi - rekao je Lasić.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.