Aviokompanija „FlyBosnia“, čiji su osnivači predstavnici i direktor „Al Shiddi“ grupacije Nudžejma Skenderović i Sulejman El-Šidi, dužni su državnoj kompaniji “Aerodrom Sarajevo” čak 1.077.339 maraka za do sada pružene usluge, otkriva „Dnevni avaz“.
SKANDAL
Za manje od tri mjeseca, samo za avijacijske usluge, dužni 512.427 KM
„FlyBosnia“: Prije tri mjeseca počeli s radom. Avaz
Aviokompanija „FlyBosnia“, čiji su osnivači predstavnici i direktor „Al Shiddi“ grupacije Nudžejma Skenderović i Sulejman El-Šidi, dužni su državnoj kompaniji “Aerodrom Sarajevo” čak 1.077.339 maraka za do sada pružene usluge, otkriva „Dnevni avaz“.
Indikativno je da je ova kompanija počela s radom prije tri mjeseca i da je već uspjela „napumpati“ ovolike obaveze sa svega dva aviona koja imaju.
Prema informacijama „Avaza“, dugovi“ kompanije FlyuBosnia“ za putnički servis iznose 408.033 KM, za avijacijske usluge 512.427 KM, a katering čak 155.275 KM.
Nevjerovatno je da su dužni i 697.842 KM dospjelih obaveza na osnovu probijanja roka ugovora.
Faksimil iz kojeg se vidi kolika su dugovanja firm. Faksimil
Pitanje je zbog čega Uprava državne firme, s Arminom Kajmakovićem na čelu, kompaniji koja je najavila uvođenje čak novih linija za London i Rim tolerira ovolika dugovanja i zašto do sada nisu naplaćena.
Upravo je Kajkamović i poslao pismo direktoru kompanije „FlyBosnia“ Tariku Bilalbegoviću u kojem traži da izmire obaveze, a koji i jučer za „Avaz“ potvrdio informaciju o enormnim dugovanjima. Kako tvrdi, postoji instrument kako da se dug naplati, a to su bankovne garancije. No, šta je čekao.
- U narednim danima ćemo imati i sastanak s predstavnicima firme „FlyBosnia“ da se to riješi. I naš Nadzorni odbor je o tome obaviješten. Ako ne dobijemo uvjeravanja da će nam dug biti izmiren u roku, onda ćemo početi s mjerama, počevši od raskida ugovora, prekida usluga, pa sve do tužbe - kaže Kajmaković.
Kajmaković: Poslao pismo i najavio sastanak. Avaz
Na naše pitanje zašto dug nije ranije naplaćen, Kajmaković nam je rekao da su imali razumijevanja jer je „riječ o mladoj avikompaniji“.
- Ranije su plaćali i sada su stali. Ali, mi sada moramo zaštititi naše interese bez ikakvog respekta. Sad, je li moglo ranije da se naplati, ne ne znam, ali znam da smo stalno slali urgencije – kaže Kajmaković.
IMPRESIVNA BIOGRAFIJA
NAKON UVAŽENE APELACIJE