Bil Gejts (Bill Gates) izrekao je prije samo nekoliko godina rečenicu koja danas ima snažno značenje za kolektivnu svijest
- Kad gledamo naprijed, prema godinama koje dolaze, vođe će biti oni koji osnažuju druge.
Pojasnio je da lideri ili oni koji to žele postati, moraju se znati itekako brinuti o svojim ljudima. Osnažite zaposlenike, Gejtsova je misao, ali i poticaj za trenutnu situaciju, u kojoj mnogi rade od kuće. Veliki lideri uvijek se postavljaju isto prema svojim zaposlenicima - učinkovito "utječu" na njih i ohrabruju ih.
Osnaživanje ljudi ne bi trebalo biti vidljivo samo u ovim vremenima, već vidljiva konstanta koja prati naša poslovanja. Ako ste trenutno u ulozi šefa i želite poboljšati svoje vještine, ovo su četiri načina za osnaživanje ljudi koji rade za vas:
1. Stavite zaposlenike na prvo mjesto
Uloga svakog vođe trenutno uključuje proaktivno reagiranje na nove izazove s kojima se suočavaju njihovi ljudi - svakog dana. Dobri su šefovi suosjećajni kad se radi o drugim ljudima. Imaju na umu da je bitno održati mentalno zdravlje ne samo članova tima, već i njihovih obitelji, jer socijalna izolacija može biti potencijalno loša za zdravlje, jer izaziva ekonomske probleme i druge životne nesigurnosti koje ljude oblikuju na specifičan način.
2. Osnažite zaposlenike kroz zabavu i fleksibilnost
Podrška zaposlenicima u virtuelnom uredu u kojem mnogi sada rade, ne smije se ograničiti na radno vrijeme. Da bi razvili duh zajednice, potrebno je koristiti videopozive za virtuelnu kafu ili ručak.
3. Uložite u prava digitalna rješenja
Prvih pet posto digitalnih lidera ulaže trećinu više od ostalih kompanija u digitalnu infrastrukturu svog poslovanja, što dovodi do 77 posto više zadovoljstva zaposlenika, pokazala su istraživanja. No, u vrijeme krize, mnoge kompanije povlače ulaganja i štede. No, one koje prije nisu radile na ovaj način, brzo će se probuditi i shvatiti potrebu za virtuelnom saradnjom i multifunkcionalnim radom, koji će postati norma za sve.
4. Tražite odgovore od zaposlenika
Nekad su kompanijama rukovodili ljudi odvojeni od samog poslovanja, međutim stvarnost je danas tako ubrzana da su na cijeni ljudi koji neprestano traže rješenja za novonastale probleme, zapravo to su ljudi sa sjajnim idejama. Ne trebate skupe konsultante da rješavaju probleme vašeg tima, jer su resursi vašeg tima neograničeni. Da biste došli do njih, vjerojatno samo trebate upaliti Zoom, Skype ili Messenger za konferencijski poziv.