NA LICU MJESTA

Koridor 5C: Samo gradnja i razvoj mogu ublažiti ekonomske štete

Ranije su završeni radovi na tunelima Ričice i Pečuj, a užurbano se radi i vijadukt Pehare, dug 420 metara, koji prelazi preko klizišta

Piše: D. Pašalić / Avaz.ba

23.4.2020

Ispoštovati predviđene rokove - Avaz
Energija usmjerena na drugu poddionicu - Avaz
Dobra organizacija na gradilištu - Avaz
Radovi napreduju - Avaz
Radovi bi trebali biti završeni naredne godine - Avaz
+5

Uprkos pandemiji koronavirusa, na gradilištima na zaobilaznici kod Zenice radi se punim kapacitetom kako bi ovaj trenutno najveći projekt u našoj zemlji bio završen u predviđenim rokovima.

Ekipa “Avaza” posjetila je danas radilište Koridora 5C u Zenici, gdje smo zatekli vrijedne radnike kako, uz sve neophodne mjere zaštite od koronavirusa, užurbano rade na poddionici Klopče – Donja Gračanica. Uvjerili smo se da radovi sjajno napreduju, bez problema.

Dobra organizacija

Radovi su koncentrirani na vijadukt Babina rijeka, koji se nalazi na sredini poddionice Klopče – Donja Gračanica, koja je, inače, duga 5,8 kilometara. Trenutno se radi lijeva strana vijadukta.

Ranije su završeni radovi na tunelima Ričice i Pečuj, a užurbano se radi i vijadukt Pehare, dug 420 metara, koji prelazi preko klizišta.

Podsjetimo, do sada su završeni svi radovi na prvim kilometrima Zeničke zaobilaznice, odnosno na poddionici Drivuša - Klopče, a trenutno su sva energija i ljudstvo usmjereni na drugu poddionicu od Klopča do Donje Gračanice. 


Završeni svi radovi na prvim kilometrima Zeničke zaobilaznice - Avaz
Poddionica duga 5,8 kilometara - Avaz
Radovi teku bez problema - Avaz
Loša konfiguracija tla - Avaz
Vrijedni radnici - Avaz
+5

Prema riječima Reufa Kadrića iz "Autocesta FBiH", uprkos pandemiji, radovi za sada napreduju planiranim tokom i, ukoliko ne dođe do pogoršanja, bit će ispoštovani rokovi.

- Završeno je 60 posto cijelog posla na podidionici Klopče - Donja Gračanica tako da očekujemo završetak u planiramo roku. Svakodnevno su radnici na gradilištu, a poštuju se sve propisane mjere, nose se rukavice i maske, poštuje socijalna distanca - kaže Kadrić.

Ističe da je pandemija, za sada, utjecala samo u smislu nabavke pojedinih dijelova za strojeve, jer su oni mahom iz inozemstva.

- Za sada nema utjecaja na završetak radova, a vjerujemo da će tako i ostati - ističe Kadrić.

Podsjetimo, do sada su završeni svi radovi na prvim kilometrima Zeničke zaobilaznice, odnosno poddionici Drivuša - Klopče, a trenutno su sva energija i ljudstvo usmjereni na drugu poddionicu od Klopča do Donje Gračanice.


Loša konfiguracija

Inače, dionicu Koridora 5C u Zenici karakteriziraju brojni problemi i izazovi koji su u najvećoj mjeri uzrokovani izuzetno lošom geološko-morfološkom konfiguracijom tla.

Radovi na Zeničkoj zaobilaznici, dugoj 11 kilometara, odnosno Zenica Jug i Zenica Sjever, trebali bi biti završeni najesen naredne godine.

Radovi sjajno napreduju. D. Pašalić

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.