Svjetska banka pokreće program "PowerUp" za inovativna mala i srednja preduzeća i startup kompanije sa područja Zapadnog Balkana, pod nazivom "Unaprijedite svoj poslovni model, izgradite otpornost i pripremite svoju kompaniju za rast".
Rok za prijavu na javnom pozivu je 30. septembar, program je besplatan i predviđeno je da traje od oktobra do februara 2021. godine, prenosi Tanjug.
- Svjetska banka, u okviru svog programa 'PowerUP: Jačanje kapaciteta kompanija u ranoj fazi razvoja u zemljama Zapadnog Balkana', pokreće namjenski program za više od 200 kompanija, koji finansira Evropska unija, u okviru Programa za razvoj i inovacije preduzeća Zapadnog Balkana (WB EDIF) i provodi ga uz podršku globalne konsultantske kompanije Deloitte - navedeno je u zajedničkom saopćenju.
Oko 100 kompanija s najboljim učinkom tokom programa bit će pozvano da se u martu 2021. godine takmiči u "PowerUP finalu", koje će biti održano na atraktivnoj lokaciji na području Zapadnog Balkana, i predstavi svoje poslovanje predstavnicima investitora, vlasnicima kapitala, uspješnim preduzetnicima i predstavnicima korporacija i medija.
Program "PowerUp" je namijenjen malim i srednjim preduzećima i start-up kompanijama koje su u potrazi za novim načinima privlačenja novih kupaca i klijenata, unapređenjem svojih poslovnih modela, i koje su potencijalno zainteresirane za vanjske investicije.
Također, program je namijenjen za one koji žele ostvariti vidljive rezultate u kratkom roku, izgraditi otpornost i nastaviti poslovanje uspješno i nakon pandemije COVID-19.
Program će pružiti firmama šansu za umrežavanje s drugim kompanijama, investitorima, uspješnim preduzetnicima i predstavnicima korporacija.
Sve kompanije koje budu odabrane za učešće u ovom programu dobit će podršku i obuku za dalji razvoj poslovanja, koja će biti usmjerena na jačanje otpornosti na krizu usljed pandemije COVID-19 i povećanje njihove sposobnosti privlačenja investicija.
Program pruža značajno praktično znanje, stvara preduslove za ostvarenje vidljivih rezultata u kratkom roku i fokusira se na teme o kupcima i tržištu, finansijskoj uspješnosti, brendiranju, kao i veštinama prezentovanja - pitchinga.
Sve kompanije koje budu odabrane za učešće u finalu programa dobit će značajnu eksponiranost i priznanje i bit će promovirane putem lokalnih i regionalnih medija.
Tri najuspješnije kompanije na "PowerUP finalu" dobit će "Nagradu za preduzetničku izvrsnost Zapadnog Balkana" za različite kategorije, kao i ekskluzivnu, prilagođenu poslovnu savjetodavnu podršku lokalnih i regionalnih stručnjaka iz globalne kompanije za pružanje profesionalnih usluga Deloitte.
Za učešće u programu kompanije trebaju ispunjavati sljedeće kriterije: da su registrirane u jednoj od zemalja Zapadnog Balkana; da posluju najmanje jednu godinu; da zapošljavaju između tri i 100 osoba; da su inovativne i da imaju svoj proizvod ili uslugu koja im donosi prihod na najmanje jednom tržištu i za koji kompanija teži da poveća prodaju; ne smiju se baviti proizvodnjom alkohola, duhana ili oružja ili drugim srodnim djelatnostima.