I pored svakodnevnih dugih kolona vozila, nervoznih vozača i pješaka, dodatnu gužvu stvore i učestali, manji ili veći, udesi. Tada se kolone znaju protezati od Skenderije do Ilidže, tako da ostali učesnici u saobraćaju ne mogu proći jer ponekad uviđaji traju predugo. A nekada se radi o šteti i manjoj od 50 KM.
Mirza Hadžiabdić, portparol Ministarstva unutrašnjih poslova Kantona Sarajevo, za “Dnevni avaz” kaže da se takve situacije najčešće dešavaju kada se vozači ne žele nagoditi.
- Kada se dojavi policijskoj upravi da se dogodila nezgoda, naše patrole kreću na teren. Brzina njihovog dolaska na lice mjesta zavisi od toga kolika je udaljenost od stanice do mjesta nesreće te je li gužva na saobraćajnicama – rekao je Hadžiabdić.
Prema njegovim riječima, u slučaju udesa s manjom materijalnom štetom vozači bi sami trebali napraviti fotografije vozila na licu mjesta, razmijeniti podatke i svako sa svojim osiguranjem riješiti procjenu štete.
To im omogućava evropski obrazac koji treba koristiti. Kada postoji takav slučaj, vozači trebaju odmah vozila ukloniti s puta. O nesreći, ako to žele, mogu obavijestiti i najbližu policijsku stanicu.
- Međutim, ako se radi o udesu s većom materijalnom štetom ili gdje ima teško povrijeđenih, onda je procedura drugačija. O tome se mora obavijestiti dežurni tužilac Kantonalnog tužilaštva. On izlazi na teren i rukovodi uviđajem ili, eventualno, ovlasti policijske službenike da to urade. Naravno, tu budu prisutni i vještaci saobraćajne medicinske struke, ekipe Hitne pomoći, vatrogasci... – istakao je Hadžiabdić.