Zaprepastila se Aza Pašalić, povratnica u Gostilje kod Srebrenice, kada je od „Elektroprivrede RS“, matičnog preduzeća iz Trebinja, za utrošak električne energije u svojoj kući za juli dobila račun u iznosu od 680,27 maraka.
- Svaki prispjeli račun pogorša mi zdravlje i moram tražiti hitnu pomoć - kazuje nam Pašalić.
Znajući da njeni kućanski aparati mjesečno u prosjeku troše 20 maraka, odmah je u „Elektrodistribuciji“ u Bratuncu pismeno reklamirala enorman račun, gdje su joj rekli da je uzrok tome pokvareno brojilo i da će po dobivanju naloga iz „Elektrodistribucije“ Bijeljina otkloniti kvar.
- Prošlo je 30 dana od podnošenja zahtjeva, a nadležni ne otklanjaju kvar. Ubrzo mi stiže račun za avgust u iznosu od 2.361,44 KM. I taj račun sam pravovremeno pismenim putem reklamirala - govori ona.
Nekoliko puta je Aza išla u bratunačku „Elektrodistribuciju“ tražeći da joj zamijene brojilo. Dobivala je samo obećanja i preporuku da, mimo originalnih računa, uplatnicom plaća po 20 maraka, kako ne bi imala dug za struju.
- Mogu doći da očitaju brojilo i fakturiraju mi ono što nisam potrošila, a usput im je donijeti i zamijeniti brojilo. Stara sam i bolesna i nije mi do plaćanja prijevoza, svakodnevnog odlaska u Bratunac, gdje dobivam samo obećanja - jada se Aza.
U bratunačkoj „Elektrodistribuciji“, nakon hodanja od kancelarije do kancelarije i upućivanja na mnoge uposlenike u Službi za usluge, za „Avaz“ su potvrdili da je Pašalić pravovremeno reklamirala prispjele račune i tražila zamjenu brojila.
-Tačno je da je oštećena osoba dva puta podnijela zahtjeve, koje smo proslijedili u „Elektrodistribuciju“ Bijeljina da nam odobre nalog za zamjenu sata. Kada dobijemo nalog, novo brojilo će biti odmah postavljeno, a njen dug u Trebinju otpisan - pojasnio nam je uposlenik Službe za usluge u Bratuncu, koji se nije htio predstaviti.
I dok stigne nalog iz Bijeljine, Aza se pita koliko će to trajati i koliki li će račun dobiti za septembar.