Digitalna platforma OLX.ba pokrenula je akciju pošumljavanja u Bosni i Hercegovini kako bi podigla svijest o važnosti očuvanja životne sredine. Ovoj akciji, kao društveno odgovorna firma, priključila se i najveća medijska grupacija „Avaz“, koja proslavlja 30 godina postojanja.
Kompanija „Avaz“ kupila je 300 sadnica, koje su zasađene na lokacijama u Doboju, Konjicu, Sarajevu i Zavidovićima. Ovim činom „Avaz“ je još jednom pokazao da su mu na prvom mjestu građani BiH.
Kako su nam rekli iz OLX.ba, akcija je bazirana na individualnoj odluci o broju kupljenih sadnica putem digitalne platforme TvojCO2.ba, koju je razvio UNDP Accelerator Lab u Bosni i Hercegovini, s ciljem poboljšanja kvaliteta zraka i pozitivnog utjecaja na klimatske promjene.
Platforma nudi mogućnost izračuna ličnih i korporativnih emisija ugljendioksida, a svako ko svoj karbonski otisak kompenzira kupovinom sadnica drveća na platformi za to će dobiti digitalni certifikat.
- Naša ideja i prijedlog su da svaka od kompanija učesnica kupi određen broj sadnica koje bi, potom, javna preduzeća zasadila na odabranim lokacijama u BiH. Važno je istaći da lično možete odabrati lokaciju na kojoj bi vaše sadnice bile zasađene, kao i prodavca od kojeg biste kupili sadnice - naveli su iz OLX.ba.
Jednostavna, direktna kupovina drveća od rasadnika u BiH doprinosi smanjenju CO2 u atmosferi u narednih 40 i više godina.