Novoizgrađeni most "Bratoljub", zajednički carinski terminal BiH i Srbije, na rijeci Drini između Bratunca i Ljubovije u Srbiji, perspektiva je razvoja privrede u Podrinju i regionu,a posebno tri susjedne općine Ljubovija, Bratunac i Srebrenica.
MOST "BRATOLJUB"
Izgradnja mosta koštala je 13 miliona eura, a carinskog terminala 14,2 miliona maraka
Carinski terminal u Bratuncu. S. Smajlović
Novoizgrađeni most "Bratoljub", zajednički carinski terminal BiH i Srbije, na rijeci Drini između Bratunca i Ljubovije u Srbiji, perspektiva je razvoja privrede u Podrinju i regionu,a posebno tri susjedne općine Ljubovija, Bratunac i Srebrenica.
Srđan Rankić, načelnik općine Bratunac, naglašava da ovaj zajednički carinski prijelaz, osim privrednog razvoja dijela Podrinja, doprinijet će ostvarivanju i unapređenju i drugih veza, kao što su obrazovne, kulturne,i sportske.
Kaže da će ovaj prijelaz doprinijeti boljoj saradnji privrednika i kompanija ove regije, ali i dolaska novih investitora na ove tri susjedne općine. Izvornici i uvoznici roba više neće plaćati transportne troškove do najbližeg terminala Karakaj kod Zvornika, u dužini od 60 kilometara.
Predsjednik Skupštine opštine Ljubovija Milan Jovanović vjeruju da će otvaranje novog mosta i graničnog prelaza, osim privrednog razvoja ovog dijela Podrinja, odnosno Republike Srpske, BiH i Srbije, doprinijeti ostvarenju i unapređenju i drugih veza.
I za srebreničku općinu novootvoreni carinski prijelaz će utjecati na razvoj privrede, brži i jeftiniji uvoz i izvoz roba.
- Naši privrednici, a posebno oni sa podrućja Skelana morali su putovati oko 100 kilometara do prvog carinskog terminala u Zvorniku, što je iziskivalo veće transportne troškove - kazao je Mladen Grujičić, načelnik srebreničke općine.
Novi granični prelaz zajednička je lokacija carinskih i policijskih organa BiH i Srbije, prvi takve vrste u regionu.
To je međunarodni granični prijelaz prvog reda na kojem je dozvoljen i promet robe koja podliježe inspekcijskom nadzoru. Prijelaz ima tri ulazne i tri izlazne trake i biciklistićku stazu
Izgradnja zajedničkog carinskog terminala površine 30.000 kvadratnih metara koštala je 14, 2 miliona maraka, a sredstva je obezbijedila Uprava za indirektno oporezivanje BiH.
Sredstva za most "Bratoljub", dužine 227 metara, u iznosu od oko 13 miliona eura, obezbijedila je Vlada Republike Srbije, dok je Vlada RS uradila pristupne puteve na lijevoj obali Drine.
POLICIJA NA TERENU
TRKA ZA PREDSJEDNIKA
NA KIOSCIMA ŠIROM BIH