VRANDUK - PONIRAK

Probijena i lijeva cijev tunela Vranduk u dužini od 380 metara

Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje, navodi se u saopćenju JP Autoceste

E. Ć.

19.2.2022

Ukupna dužina poddionice prema projektu iznosi 5,3 kilometara. JP Autoceste

Na poddionici Vranduk – Ponirak probijena je i lijeva cijev tunela Vranduk, u dužini od 380 metara. Ovaj dvocijevni tunel rađen je prema novoj austrijskoj tunelskoj metodi (NATM).

Izvođač radova je konzorcij Azvirt L.L.C (Azerbajdžan) i Hering d.d. Široki Brijeg, a nadzor nad izvođenjem radova obavlja konzorcij DRI upravljanje investicijama d.o.o. (Slovenija) – DIVEL d.o.o. Sarajevo, a sredstva za izgradnju osigurana su putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).

Poddionica Vranduk – Ponirak je dio dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica) koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Nemila – Vranduk i na jugu na poddionicu Ponirak – Vraca. Ukupna dužina poddionice prema projektu iznosi 5,3 kilometara.

Od objekata na trasi se izdvajaju mostovi Vranduk 1 i Vranduk 2, koji se izvode tehnologijom konzolne gradnje i tunel Vranduk, te tri manja vijadukta. Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine. Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje, navodi se u saopćenju JP Autoceste.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.