Mandat ministra saobraćaja Kantona Sarajevo Adnana Štete je propao. Glavni adut na kojem je fokusirao svoj mandat bio je izgradnja tramvajske pruge od Čengić Vile ka periferiji, a rok za završetak radova nije ispoštovan. Rok je bio isplaniran tako da bude tačno mjesec dana pred izbore u pokušaju da se tako prikupe glasove, a u čemu se očito nije uspjelo.
Na konferenciji za medije koja je održana 14. aprila ove godine, ministar saobraćaja pokušavao je "oprati" se pred tajnošću ugovora sa kineskom kompanijom koja je izvođač radova, pokušao se "oprati" i pred time što tadašnja najava da će radovi do Remize biti gotovi do 1. maja neće biti ispoštovana, pokušao se "oprati" i pred time što su trolejbusi nabavljeni iz zemlje odakle su Rusi, uz blagoslov predsjednika te autoritarne države, krenuli u agresiju na Ukrajinu, ali je najavio i da će kompletna dionica do Čengić Vile biti gotova do kraja avgusta ove godine ili u suprotnom slijedi ostavka.
Avgust je završio, a radovi nisu završeni. Ostavka je mogla da bude moralni čin, bez ikakvog suštinskog značaja, obzirom da do izbora ona sigurno ne bi bila prihvaćena, jer očito je da neće biti sjednica u predizbornom periodu, ali vjerovatno bi time prikupio značajne simpatije i potencijalne glasove onih koji ga nisu simpatizirali, kao rijedak primjer onih koji nisu „zakovani“ za udobnu fotelju, no opredijelio se ipak za fotelju.
Neki će reći da su šine već postavljene, činjenica je da jesu i to na silu uz radove noću, što će svakako skupo koštati građane Kantona Sarajevo, ali dionica nije puštena u funkciju.
Kašnjenja na otvaranju dionice tramvajske pruge dovodi do dvije moguće opcije: jedna je da se dionica Čengić-Željeznička stanica zatvori prije puštanja u promet trenutnog gradilišta, a druga opcija je da će doći do probijanja rokova i naredne godine, a obje idu na štetu građana, a jedina je utjeha da ih aktuelni ministar vrlo moguće neće dočekati na funkciji.
Ipak to što nije otvorena dionica nije spriječilo Adnana Štetu da radi samopromociju.
Nakon što se u više navrata fotografisao sa radnicima na gradilištu, ovaj put je odlučio da ode i korak dalje. Odlučio je da se nekoliko dana prije isteka obećanog roka, po svaku cijenu, provoza sa radnicima u tramvaju, a sutradan je uslijedilo saopćenje da će biti potrebno još testnih vožnji. Valjda vjerujući da će građani više biti zadovoljni time što se on vozi u predviđenom roku, umjesto ostatka građana, odlučio se na ovaj poprilično kontraproduktivan potez, koji je izazvao gnjev kod građana.
Ono što je također izazvalo gnjev su prijelazi sa novih na stare šine, zbog čega je također dobio ogromne kritike. Kako to izgleda pogledajte u galeriji.
Vrhunac bahatosti se mogao vidjeti u tramvajima na dionicama koje su u funkciji. Naime, led ekrani u tramvajima se koriste za promociju ministra saobraćaja. Kako javlja reporter „Avaza“ na ekranima su se jučer mogle vidjeti fotografije izgradnje tramvajskih šina, čime je postalo jasno da se troši budžetski novac za promociju i skupljanje glasova Adnanu Šteti, a danas su u trolejbusima viđeni i njegovi predizborni materijali.
Ni drugi infrastrukturni radovi i projekti koji se tiču tramvajskog saobraćaja nisu okončani. Kao i svaki prethodni ministar, Adnan Šteta je obećavao zatvaranje tramvajskih stajališta koji će biti pod videonadzorom, velike displeje na stanicama na kojima će pisati za koliko minuta i koji tramvaj će doći. Naravno, od tih obećanja ništa nije bilo.
Kako stvari stoje za Adnana Štetu slijedi najgori period političkog djelovanja, a to je svakako suočavanje sa biračkim tijelom i neispunjenim obećanjima.