Regulatorna agencija za komunikacije (Agencija) podsjeća sve pružaoce audiovizuelnih medijskih usluga i medijskih usluga radija na obavezu poštovanja izborne šutnje neposredno pred izbore koji će se održati 02.10.2022. godine.
U poglavlju 16. Mediji u izbornoj kampanji, Izbornog zakona BiH, član 16.11 se kaže: “U toku 24 sata prije otvaranja biračkih mjesta na teritoriji BiH neće biti nikakvog medijskog izvještavanja o bilo kakvoj aktivnosti koja se odnosi na političku i izbornu kampanju. Period izborne šutnje traje do zatvaranja biračkih mjesta.”
Potpuna zabrana medijskog praćenja bilo kakvih izbornih aktivnosti će stupiti na snagu u subotu, 01. oktobra 2022. godine u 07:00 sati, a trajat će do zatvaranja biračkih mjesta do nedjelje, 02. oktobra 2022. godine do 19:00 sati.
Agencija također podsjeća na član 16.10 Izbornog zakona BiH u kojem se navodi: “U periodu od 48 sati prije otvaranja biračkih mjesta, pa do zatvaranja biračkih mjesta neće se objavljivati rezultati istraživanja javnog mnjenja u vezi sa glasanjem i izborima.”
Zabrana objavljivanja rezultata istraživanja javnog mnjenja stupa na snagu u petak, 30.09.2022. godine u 07:00 sati, a traje do zatvaranja biračkih mjesta.