Za razliku od dionice Vranduk - Ponirak, na kojoj su radovi obistavljeni do daljenjeg, na dionici Porpikuše - Nemila, sve se odvija prema zacrtanom planu.
Reporteri "Avaza" snimali su ovu dionicu iz zraka.
Inače, ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc, dionica Poprikuše – Nemila, potpisan je 16. studenoga/novembra 2020. godine.
Izvođač radova je Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S (Turska).
Nadzor nad izvođenjem radova vrši IRD Engineering S.r.l. (Italija).
Vrijednost Ugovora
Vrijednost Ugovora za izgradnju dionice Poprikuše – Nemila je 208.059.247,42 eura sa PDV-om, odnosno 177.828.416,60 eura bez PDV-a.
Izgradnja ove dionice se finansira sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 70 miliona eura, Europske investicijske banke (EIB) u visini od 90 miliona eura te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,1 milion eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Predviđeni rok izgradnje je 42 mjeseca odnosno maj 2024. godine.
Tehnički opis
Dionica Poprikuše – Nemila, ukupne dužine 5,5 km, gradi se prema ugovoru „design and build” (projektiraj i izgradi – žuti FIDIC).
Početak dionice je u neposrednoj blizini naselja Poprikuše, južno od grada Žepča. Na predmetnoj dionici od značajnijih objekata projektovan je tunel Golubinja (L=3659 m), mostovi Golubinja 1 (L=423,5/476,5 m) i Bosna (L=196/204 m) te vijadukti Golubinja 2 (L=138/138 m) i Kovanići (L=116/129 m). Dionici pripada i petlja poprikuše kao i Centar za kontrolu prometa.
Pogledajte fotografije i video iz zraka.