Uz intenzivne borbe u Gazi, u kojima je do sada živote izgubilo gotovo 19.000 Palestinaca, a ovaj broj raste iz minute u minutu, u svijetu je nastavljen bojkot velikog broja brendova za koje se vjeruje da su povezani s Izraelom.
Na udaru su se našli svjetski brendovi poput “Coca-Cole”, “Nescafea”, “Pandore”, “Zare”, “Adidasa”, “McDonald'sa”, “Chanela”, Netflixa, Applea... Čak je razvijena i aplikacija "No, Thanks" (Ne, hvala), koja poziva na bojkot proizvoda vezanih uz Izrael.
Iako do sada nije utvrđena direktna povezanost navedenih brendova i Izraela, bojkot je sveprisutan i traje. Međutim, ovakvi postupci mogu dovesti do gubitaka u ekonomijama širom svijeta te uzrokovati hiljade otkaza. Prema izvještavanju svjetske štampe, vjeruje se da će samo u Jordanu više od 15.000 osoba izgubiti posao i vjerovatno jedini siguran izvor primanja kojim izdržavaju sebe i svoje porodice.
Da međunarodni trendovi mogu otići zaista daleko, pokazuje i primjer građana BiH koji su također odlučili bojkotirati većinu brendova iz ove priče. Čak su i neki ugostiteljski objekti izbacivali proizvode iz asortimana.
U međuvremenu, podaci o tome koliko je u našem regionu pala prodaja, primjerice “Coca-Cole”, “Zare”, “McDonald'sa”, oskudni su. Globalni lanci nerado iznose brojke, a u našem okruženju posljednji put “Coca-Cola” se oglašavala prije otprilike mjesec, kad su s polica u Hrvatskoj povlačili gazirana pića zbog sumnje na trovanje. Primjetna je pak njihova marketinška kampanja putem TV kanala kojom predstavljaju blagdanska izdanja svog popularnog napitka.