Nešto više od mjesec, koliko je prošlo da je počela akcija "Zaključavamo cijene“, građani se žale da oznake nisu dovoljno istaknute.
Također, očekivali su da će veći broj artikala biti snižen, a mnogi su mišljenja da se ova akcija odnosi na proizvode slabijeg kvaliteta i da su njome obuhvaćene nižerazredne robne marke.
Dobra volja poslodavaca
Iako nema svih informacija s terena u vezi s provedbom ove akcije do sada, Marin Bago, predsjednik Udruženja za zaštitu potrošača „Futura“, svjestan je žalbi građana, ali, kako kaže, njima mora biti jasno da je to dobra volja poslodavaca.
- Bojim se da čitava priča ne krene u tom smjeru, odnosno kako je to nešto negativno. Da se razumijemo, potrošačka košarica se nije puno smanjila po pitanju “zaključanih” cijena.
Možda je ušteda na tih 40-tak proizvoda do 40 KM i mnogi ljudi su negativni spram toga, ali moramo znati da se trgovci ne bave socijalnom politikom, oni su tu radi profita. U suštini, koliko god da smanje ili “zaključaju” cijene, to je dobar gest - naglašava Bago.