Poznata je činjenica da je Tuzlanski kanton najveći, najbrojniji i privredno najrazvijeniji kanton u Federaciji BiH, ali s najlošijom putnom infrastrukturom. Na to godinama ukazuju privrednici općina Tuzle, Gračanice, Gradačca, Živinica, ali stvari, osim optimističnih najava o gradnji brzih cesta Tuzla – Doboj, Tuzla – Orašje, nisu daleko odmakle.
Velike smetnje
Loša putna infrastruktura nije samo kočnica bržeg privrednog razvoja, ona je i ogledalo potencijalnim inozemnim investitorima kada dođu u ovaj kanton, ali i opasnost za ljude, kao što je to slučaj s magistralnom cestom M-4 Tuzla – Lukavac – Gračanica – Doboj-Istok, posebno na dijelu dionice kod Lukavca, koja je u katastrofalnom stanju.
Jedna od suštinskih potreba, kaže Mirsad Helić, predsjednik Udruženja poslodavaca i samostalnih privrednika u Gračanici, posebno kada je u pitanju privreda TK, jeste adekvatna putna infrastruktura koja može odgovoriti potrebama privrede, posebno izvozno orijentirane.