NASTAO VELIKI PROBLEM

Oglasili se i iz BHANSA-e: Globalni ispad izazvao poteškoće, ali operativne usluge nisu ugrožene

Iz Agencije dodaju da su njeni stručnjaci u stalnom kontaktu s relevantnim partnerima kako bi se problem što prije otklonio

BHANSA. Screenshot

Alen Bajramovic

19.7.2024

Globalni ispad Microsoft 365 platforme odrazio se i na rad Agencije za pružanje usluga u zračnoj plovidbi (BHANSA), koja je poput drugih kompanija i organizacija širom svijeta pogođena neočekivanim problemima s pristupom Microsoft 365 portalu. Korištenje Microsoft online alata privremeno je otežano.

- Ovaj ispad pogodio je brojne kompanije diljem svijeta, uključujući velike banke, avionske kompanije, medije, te željeznice. Pružatelji usluga u civilnom zrakoplovstvu – kontrole zračnog prometa, također imaju poteškoća s administrativnim kompjuterskim sistemima, uzrokovanih ovim globalnim problemom. Važno je naglasiti da sve operativne usluge i aktivnosti BHANSA-e nisu pogođene ovim problemom i nastavljaju se odvijati normalnim tokom. Naš ICT sustav, baziran na lokalnoj infrastrukturi, nije zahvaćen ovim problemom, što omogućuje neometano pružanje svih operativnih usluga u zračnom prometu – saopćeno je iz BHANSA-e.

Iz Agencije dodaju da su njeni stručnjaci u stalnom kontaktu s relevantnim partnerima kako bi se problem što prije otklonio. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.