1. Nadzornik domaćinstva (Jedan izvršilac)
Opis posla:
- Sedmična (dnevna) raspodjela uposlenika i dužnosti u zavisnosti od % posjećenosti
- Dnevni brifing i upoznavanje odjeljenja sa dnevnim aktivnostima
- Dnevna kontrola kvaliteta održavanja soba i javnih prostorija
- Koordinacija sa recepcijom oko dnevne okupiranosti i tipu sobe
- Kompjutersko dopunjavanje (up-date) statusa soba
- Organizacija i koordinacija svih dodatnih zahtjeva gostiju (dodatni peškiri, kafa, čajevi, i slično)
- Provjera tehničke ispravnosti svih uređaja u sobi i u zajedničkim dijelovima Hotela (hodnici, javne prostorije), te informiranje tehničkog odjeljenja o kvaru i sl.
- Predlaže unapređenje rada domaćinstva i poboljšanje postojećih procesa i procedura
- Odgovoran za adekvatnu primjenu, praćenje i rad po ISO standardima i procedurama
- Koordiniranje i kontrola rada u vešeraju
- Vrši inventure potrošnog i sitnog inventara i koordinira nabavku istih sa relevantnim odjelom
- Prati i kontroliše sigurnosne mjere pri uportebi sredstava i opreme za održavanje higijene
- Kontroliše mini barove u sobama i raspoređuje obaveze nadopunjavanja istih ili isteke rokove
Uslovi:
- Najmanje jedna godina iskustva na sličnoj poziciji u hotelskoj industriji.
- Odlične komunikacijske vještine i sposobnost vođenja tima.
- Sposobnost rada pod pritiskom i rješavanja problema u dinamičnom okruženju.
- Visok nivo organizacionih vještina i pažnje ka detaljima.
2. Recepcioner (Više izvršilaca)
Opis posla:
- Dočekivanje i prijem gostiju
- Registracija gostiju i iobavljanje check-ini check-out procedura
- Obrada rezervacija i upiti putem telefona i elektronske pošte
- Pružanje informacija o hotelskim uslugama i lokalnim atrakcijama
- Obrada plaćanja i vođenje evidencije o gostima
- Rješavanje žalbi i pitanja gostiju na profesionalan način
- Održavanje urednosti recepcije
Uslovi:
- SSS (srednja stručna sprema) ili viša
- Iskustvo u radu na recepciji (prednost)
- Odlično poznavanje rada na računaru (MS Office)
- Ljubaznost, profesionalnost i komunikativnost
- Odgovornost i tačnost
- Spremnost za rad u smjenama
- Poznavanje engleskog jezika (obavezno); poznavanje dodatnih jezika (prednost)
3. Sobarice (Više izvršilaca)
Opis posla:
- Održavanje čistoće i urednosti hotelskih soba i apartmana
- Mjenjanje posteljine i peškira
- Inventura i dopunjavanje hotelskih zaliha (sapun, šampon, itd.)
- Briga o higijenskim standardima
- Prijava oštećenja i kvarova u sobama
- Kontroliše mini bar u sobama i raspoređuje obaveze nadopunjavanja istih ili isteke rokove
Uslovi:
- SSS (srednja stručna sprema)
- Iskustvo na sličnim poslovima
- Odgovornost i preciznost
- Ljubaznost i profesionalnost
- Sposobnost za rad u timu
- Spremnost za rad u smjenama
4. Konobar (Više izvršilaca)
Opis posla:
- Dočekivanje i posluživanje gostiju
- Preuzimanje narudžbina i davanje preporuka
- Serviranje hrane i pića
- Održavanje čistoće i urednosti stolova
- Priprema i aranžiranje restorana za posluživanje
- Vođenje računa o zadovoljstvu gostiju
- Obrada računa i naplata
Uslovi:
- SSS (srednja stručna sprema)
- Iskustvo u radu kao konobar (prednost, ali nije neophodno)
- Ljubaznost i komunikativnost
- Odgovornost i tačnost
- Spremnost za rad u smjenama
- Poznavanje engleskog jezika
5. Bellboy (Više izvršilaca)
Opis posla:
- Dočekivanje gostiju i pomoć pri nošenju prtljaga
- Upravljanje putničkim vozilom po potrebi
- Pružanje osnovnih informacija gostima o uslugama hotela i lokalnim atrakcijama
- Pratnja gostiju do soba i objašnjavanje upotrebe hotelskih sadržaja
- Asistiranje na recepciji po potrebi
- Održavanje urednosti ulaznog prostora Hotela i prostora za prtljag
Uslovi:
- SSS (srednja stručna sprema)
- Vozačka dozvola B kategorije
- Ljubaznost, profesionalnost i komunikativnost
- Odgovornost i pouzdanost
- Fizička sprema za nošenje prtljaga
- Poznavanje engleskog jezika
- Iskustvo na sličnim poslovima (prednost, ali nije neophodno)
6.RUKOVODIOC U SLUŽBI FINANSIJA I RAČUNOVODSVA 1 izvršioc m/ž
Opis radnog mjesta:
- Rukovodi, kordinira i organizira poslove Službe finansija i računovodstva tako da u svakom momentu može sagledati stanje sredstava i izvora sredstava, kao i stanje prihoda i rashoda.
- Kontiranje i knjiženje svih poslovnih promjena u Društvu (izvoda, ulaznih, izlaznih faktura, avansa, troškova po mjestu nastanka i sl.)
- Izrada računovodstvenih i finansijskih podloga za izradu Plana poslovanja (plan bilansa uspjeha, bilansa stanja, plan investicija i sl.)
- Utvrđivanje iznosa raspoloživih finansijskih sredstava za planski period (finansijska konstrukcija);
- Brine o obračunu i plaćanju zakonskih obaveza (direktnih i indirektnih poreza)
- Brine o usklađenosti analitike sa glavnom knjigom
- Vođenje finansijskog i materijalnog knjigovodstva
- Vrši izradu i pomaže u izradi mjesečnih, kvartalnih, polugodišnjih i godišnjih izvještaja prema propisanim obrascima Zavoda za statistiku i drugim vanjskim institucijama
- Prati stručnu literaturu iz oblasti finansija i računovodstva
- Vrši edukaciju i daje upustva zaposlenicima za pravilno obavljanje pojedinih poslova
- Organizira nesmetan rad i obezbjeđuje adekvatnu zamjenu za zaposlenika koji je odsutan iz bilo kojeg opravdanog razloga
- Prati, ocjenjuje rad zaposlenih u službi, predlaže njihovo unapređenje i eventualne stimulacije/kazne
- Vrši godišnje usaglašavanje knjigovodstvenih stanja na osnovu analitičke evidencije
- Primjena MRS – međunarodnih računovodstvenih standarda u svakodnevnom poslovanju
- Koordinira i sarađuje u radu sa eksternim revizorima,
- Organizira izradu periodičnih i godišnjih izvještaja Društva
- Izrada PDV prijave
- Obračun i knjiženje plaća zaposlenih u Društvu
- Dostavljanje specifikacija i svih propisanih obrazaca poreznoj upravi u skladu sa zakonom (Specifikacije plata, MIP-ova, GIP-ova, komunalnih taksi, poreza na imovinu i sl.)
- Prati i održava komunikaciju sa bankama i drugim finansijskim institucijama
- Obavlja druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca
Pored općih uslova predviđenih zakonom, radnik treba da ispunjava i sljedeće uslove:
- VSS-ekonomski fakultet
- Poželjno posjedovanje certifikata za ovlaštenog knjigovođu
- Poznavanje engleskog jezika
- Dvije godine radnog iskustva
- Naglašene poslovne i organizatorske sposobnosti
- MS Office aplikacije (Word, Excel i ostalo)
Sposobnost za korištenje aplikacija za elektronsku komunikaciju i aplikacija Micros IMIS
Molimo sve zainteresovane kandidate da pošalju svoj CV i motivaciono pismo na email pravnasluzba@avaz.ba.
Radujemo se vašim prijavama!
Hotel Radon Plaza, Džemala Bijedića 185, 71000 Sarajevo
+387 33 752 917