Slabo označen pružni prijelaz na kojem nema ni rampe, ali ni svjetlosne signalizacije pravi ozbiljne probleme mještanima Doboja kod Kaknja.
U februaru ove godine stradao je mladić Faris Karić (27) nakon sudara s putničkim vozom.
On se tada vraćao iz Hrvatske, a poginuo je nekoliko stotina metara od svoje kuće.
Nova nesreća na ovom prijelazu se desila jučer, kada je teretni voz udario u vozilo Emira Veispahića. Srećom, ovaj udes nije bio koban po vozača, ali je šteta na vozilu ogromna.
Nakon toga se na društvenim mrežama oglasio i Veispahić te upozorio na ovaj problem.
- Jučer sam imao saobraćajnu nezgodu na pružnom prijelazu u Dobojskom polju kada je teretna lokomotiva udarila u moje auto. Na svu sreću, ostao sam nepovrijeđen, ali ova situacija je potpuno neprihvatljiva! Već postoji građanska inicijativa Općinskim vlastima da riješe probleme u MZ Doboj, uključujući problem sigurnosti na ovom pružnom prijelazu. Od tada je prošlo nekoliko mjeseci, a opštinska administracija nije uradila ništa! Umjesto toga, Općina Kakanj - načelnik odgovornost prebacuje na Željeznice FBiH, koje tvrde da su svi pružni prelazi na području Kaknja, uključujući i ovaj, osigurani saobraćajnim znacima u skladu sa Zakonom o sigurnosti željezničkog prometa - ističe Veispahić.
Dodao je da su Željeznice FBiH navele da nisu u mogućnosti same finansirati ugradnju aktivne zaštite na pružnim prelazima i da je potrebna saradnja federalnih, kantonalnih i općinskih organa.
- Ovaj odgovor je klasičan primjer izbjegavanja odgovornosti! Opravdanja i prebacivanje krivice među institucijama neće spriječiti nove nesreće. Na ovom prijelazu je pored rampe potrebna i zvučna i svjetlosna signalizacija jer se ova lokomotiva koja je mene udarila danas kretala brzinom 80 km/h. U pravcu termoelektrane, na udaljenosti od cca 70-80 m, nalazi se stablo oraha od kojeg se ne vidi pruga iza te tačke. Tih 80 m pri brzini od 80 km/h lokomotiva prevali za 3,6 sekundi. Na pruzi se dodatno mora usporiti zbog šina, pa neka svako od vas u glavi pokuša rekonstruisati scenario koji sam ja danas doživio. Meni su šanse bile dodatno smanjene jer sam prvo gledao u tom smjeru pa onda u suprotnom i krenuo, a lokomotiva je već bila iza kritične tačke (krošnje drveta).
Upitao je koliko još nesreća i života je potrebno da bi se vlasti pokrenule i konačno riješile ovaj problem?
- Načelniče, pozivam vas da hitno reagirate i poduzmete sve potrebne mjere kako bi ovaj pružni prijelaz bio siguran za sve građane. Dosta je bilo odugovlačenja i prebacivanja odgovornosti - zaključio je Veispahić.
Podsjećamo, nakon nesreće u februaru reporter "Avaza" se nalazio na tom mjestu, a mještani su upozoravali na ovaj problem i tražili da se pristupi rješenju.
- Mi se sad nalazimo na prijelazu prema dobojskoj školi, Koprivnici, Banjevcu, Gornjoj Koprivnici, Željezničkoj stanici. Sinoć je bila nesreća, ja sam poslije došao. Poginuo je momak, moj komšija. Treba poduzet mjere Općina da se izganja ovdje signalizacija da se pistavi. Puno ljudi koristi ovaj prijelaz, zna ovdje bit po 10 auta jedno za drugim. Ovdje je slaba vidljivost kad magla padne - kazao je u februaru Osman Kulović, mještanin Doboja za portal "Avaza".